Bausch + Lomb Lacelle Diamond Daily

Hi korang! 
Selamat hari khamis :D hehhehe

Entry harini Aten nak cerita tentang kanta sentuh dari Bausch + Lomb. Kalau sebelum ni, Bausch + Lomb hanya ada kanta lekap bulanan. Kira pakai satu kanta lekap tu untuk sebulan. Ni memang kena extra jaga so that mata kita tak sakit. 

Previous entry Aten mengenai Bausch + LombBausch + Lomb

Apa yang membezakan kanta lekap Baush+Lomb dari yang kanta lekap lain?
  • Mempunyai reka bentuk kanta lekap yang unik yang meningkatkan lens centration
  • Reka bentuk yang nipis di tengahnya memberikan keselesaan yang hebat kepada pemakai kanta lekap.
  • Kanta lekap Baush+Lomb mempunyai 38% kandungan air yang mampu memberikan keselesaan kepada mata dan mengurangkan pengambilan protein air mata untuk kebersihan.
Bausch + Lomb Lacelle Diamond Daily mempunyai 3 pilihan warna yang pasti akan membuatkan korang tampil menawan iaitu Aqua Glacier , Champagne Brown dan Pink Rose. Bausch + Lomb Lacelle Diamond Daily mempunyai 2 jenis kotak. Sekotak untuk 10 keping kanta lekap dan juga sekotak untuk 30 keping kanta lekap.
Gambar kat atas ni Aten memakai kanta lekap Aqua Glacier dari Bausch + Lomb Lacelle Diamond Daily. Best! Bausch + Lomb tak pernah mengecewakan Aten. Sangat selesa bila pakai. Senang cerita rasa macam tak pakai kanta lekap lah. Hehehe. Pilihan warna yang sangat terang dan cantik membuatkan mata Aten nampak bersinar dan cantik. Dengan adanya Bausch + Lomb Lacelle Diamond Daily, memang tak perlu risau tentang kebersihan yang perlu dijaga seperti mana yang bulanan punya. Kanta lekap pakai buang yang sangat menyenangkan untuk si pemakai. Aten memang confirm lepas ni beli yang ni je. Harga pun berpatutan. Seriously kepada sesiapa yang tak cuba lagi Bausch + Lomb, korang memang kena try ! 

Kalau korang ada mempunyai sebarang pertanyaan, komen mengenai produk Bausch + Lomb, hubungi dorang terus di info.my@bausch.com . Jangan lupa like page Facebook Bausch + Lomb https://www.facebook.com/lacellemy/

Post a Comment

1 Comments

  1. I love your beautiful eyes and the lens suit you well. Makes your eyes look shining.

    ReplyDelete