SIFUFBADS Bantu Usahawan Melalui Facebook

Hi semuaaa!
Entry kali ni Aten nak cerita tentang satu topik yang sangat sesuai untuk mereka yang ada bisnes dan nak 'boost' bisnes korang lagi :D
Tahukah Anda?
78% Pemilik Bisnes Berisiko Untuk 'Gulung Tikar' Jika Tidak Tidak Di-Online-kan Bisnes Pada Tahun 2017
Percaya atau tidak, hampir 80 peratus pemilik bisnes tidak memanfaatkan sepenuhnya teknologi harini terutama platform Facebook untuk mengembangkan perniagaan mereka ke peringkat yang lebih tinggi. Dunia makin maju, teknologi semua dihujung jari. Sekarang ni semua pun akan tengok media sosial. So, memang teramatlah rugi kalau korang tak advertise bisnes korang di media sosial seperti Facebook. 
Facebook adalah salah satu platform terbaik untuk peniaga memberitahu kewujudan produk atau servis mereka kepada pembeli. Sayangnya ramai dalam kalangan mereka yang gagal menggunakan Facebook sebagai medan perniagaan. 
Korang pernah dengar SifuFBAds?
SifuFBAds telah melahirkan ramai alumni yang berjaya dalam perniagaan dan membina jenama di pasaran tempatan seperti De'Xandra, Marshmallowscarf, Caryazara, Mamadil dan banyak lagi. Mereka juga seperti kebanyakan usahawan lain yang bermul dari kecil sehingga menjadi jenama gergasi di dalam perniagaan internet.
SifuFBAds akan membuat Siri Jelajah FBads 2017 untuk menyampai di samping berkongsi ilmu tentang pengiklanan Facebook kepada seramai mungkin buat mereka yang berada di luar Kuala Lumpur seperti mana di Johor Bahru pada 18 Feb dan Kota Bahru pada 11 Mac lalu. Siri Jelajah FBads 2017 akan diteruskan di Pulau Pinang pada 22 April, Kuala Lumpur pada 29 April, Shah Alam pada 6 Mei serta Kota Kinabalu, Kuantan dan Ipoh yang masih belum mempunyai tarikh tetap.
Siri Jelajah ini diadakan untuk memberi pendedahan kepada bakal usahawan dan usahawan supaya menggunakan platform Facebook sebagai medium pemasaran denga  cara lebih bijak dan berilmu kerana media sosial ini sangat bermanfaat untuk mengembangkan bisnes mereka. Pendedahan oleh SifuFBAds adalah antara cabang ilmu terbaik untuk para usahawan.
Setiap peserta akan diberikan sebuah buku secara percuma bertajuk 7 Steps FB Ads For Business Owner yang ditulis sendiri oleh pihak SifuFBAds. Buku ni akan diedarkan secara percuma kepada mereka yang berminat dengan hanya mendaftar di www.sifufbads.com/7step .
Ilmu akan membuatkan anda yakin untuk terus berada d dalam lapangan perniagaan. Keyakinan akan membawa anda pergi lebih jauh untuk mencapai matlamat dan menguatkan lagi tindakan mengejar kejayaan. Saya yakin, anda boleh menjadi usahawan hebat dengan adanya ilmu, tindakan dan mentor yang sentiasa memberi bimbingan. - Mohd Effandy ( Ketua Pegawai Eksekutif SifuFBAds Sdn Bhd)
Untuk maklumat lanjut mengenai siri jelajah SifuFBAds ni, korang boleh terjah media sosial mereka,

Sifufbads Sdn Bhd (1042924-H)

Alamat:
2-2, Jalan Tasik Utama 9, 
Medan Niaga Tasik Damai,
57000 Sg Besi, KL

Email : sifufbads@gmail.com
Contact : 03-9055 4938

Post a Comment

1 Comments