Himalaya Bonnisan Membantu Masalah Penghadaman Bayi


Afiq happy, Mummy Aten pun lagi laaaa happy!

Susah hati kan bila anak meragam dan merengek? Terus jadi panik sebab taktau apa yang dia nak. Lagi-lagi bila terjadi waktu malam.

Untuk pengetahuan korang, bayi dan kanak-kanak selalu mengalami Gastrointestinal (GI) disorders. Jadi, dorang selalu mengalami kolik bayi, cirit-birit, dan sakit perut. Tu sebab dorang akan meragam dan menangis. 


Thanks to Himalaya Bonnisan sebab banyak membantu Aten dalam menjaga kesihatan Afiq! Himalaya Bonnisan menawarkan kelegaan daripada masalah pencernaan biasa, mengurangkan kolik, meningkatkan selera makan, dan menyokong penghadaman, sekali gus menggalakkan pertumbuhan yang sihat kepada bayi dan juga kanak-kanak. 

Afiq ni kuat makan tapi kadang-kadang tu susah berak. Jenuh meneran tapi kadang-kadang tak keluar pun poop dia. Lepastu menangis merengek dekat Aten. Jadi, terus Aten bagi dia minum Himalaya Bonnisan. Then after quite some time, boleh dah berak.


Afiq suka gilaaaaa minum ni! Hahaha disebabkan umur dia dah nak setahun jadi Aten bagi dia minum 2 sudu kecik 3 kali sehari. Rasanya kalau bagi dia minum 1 botol ni pun dia boleh. Hahaha. Rasa Himalaya Bonnisan ni ada manis sikit dengan berangin macam rasa mint. Warna liquid tu pulak warna putih macam air kosong. Siapa2 yang ada anak susah minum ubat, boleh la cuba minum ni. Hehehe

Happy babies, happy mummy!

Himalaya Bonnisan ni bukan untuk bayi yang ada masalah penghadaman je tau. Sesuai untuk meningkatkan selera makan dan juga boleh dijadikan suplemen kesihatan harian untuk bayi dan kanak-kanak untuk menggalakkan tumbesaran yang sihat secara menyeluruh lagi-lagi di musim pandemik ni.

Cara Pengambilan Himalaya Bonnisan:

Anak sehingga 1 bulan - separuh sudu kecil, 3 kali sehari
Anak 1 bulan sehingga 6 bulan - 1 sudu kecil, 3 kali sehari
Anak 6 bulan  sehingga 3 tahun - 2 sudu kecil, 3 kali sehari

*Goncang dahulu sebelum minum 
* Cara simpan pun mudah, hanya simpan di tempat kering, tak perlu letak dalam peti sejuk.

Korang boleh dapatkan Himalaya Bonnisan ni di website Himalaya ataupun farmasi terdekat korang ok?

Untuk maklumat lebih lanjut, korang boleh layari media sosial mereka di bawah ni:

Post a Comment

0 Comments