Sudio T2 Review

Self reward for myself!
Another earphone dari Sudio untuk kegunaan Aten iatu Sudio T2. To be honest Aten memang suka gila dengan earphone dari Sudio. Audio dorang memang clear gila dan sangat senang untuk digunakan. Sangat straight forward. Sekarang semua trend pakai earphone takde tali2 kan, jadi produk Sudio ni memang sesuai gila!

Nak tengok Netflix tapi takde earphone yang sesuai lagi-lagi kalau naik public transport? Semua dah kena return to office kan. Jangan risau. Sudio T2 kan ada! Hehehe. Dalam kotak Sudio T2 ni getah earbuds untuk telinga korang. Ada dari size XS hingga la ke L. So korang boleh pilih mana yang bersesuaian dengan telinga korang. So that tak sakit bila pakai earphone ni. 
Cantik takkkkk?

Ni la Sudio T2 . Antara earphone terbaru dari Sudio. Jatuh cinta pandang pertama dengan Sudio T2. Saiz dia comel je sesuai dengan tangan Aten. Hehehe. Reka bentuk earphone pun sangat sleek. So, memang nampak style gila di telinga sesuai dengan estetika moden dan kontemporari. Ada tali pulak tu, boleh sangkut kat mana-mana yang kita suka.

Ni merupakan key feature yang menarik untuk Sudio T2 :
  • Hayat bateri sehingga 35 jam. Boleh tahan 7.5 jam dengan sekali cas je
  • Beamforming microphones dan ada ANC (Active Noise Cancellation)
  • Pemacu audio dinamik dengan keselesaan sepanjang hari
  • Pengecasan pantas
Sudio T2 terdapat dalam 4 warna iaitu : Hitam, Putih, Sand (macam Aten punya) dan Jade (warna hijau) dan paling penting 3 tahun international warranty dengan Sudio SPHERE.

Sudio T2 Review:
Aten paling suka dengan teknologi ANC dorang. Pakai je terus tak dengar bising kat luar. Membuatkan Aten lagi fokus bila nak buat kerja. Bila pakai earphone ni lama-lama takde sakit telinga. Disebabkan Aten dah banyak earphone hitam, cuba pulak warna baru. Warna sand. Macam orange cair. Walaupun warna cerah tapi tak senang kotor. Quality audio memang terbaik dari Sudio!

Harga Sudio T2 ialah USD129 ; RM549.

Sudio T2 Pre Order sales kini boleh didapati di www.sudio.com/my . Jangan lupa guna discount code [FTNT2] untuk dapatkan 15% off ok?

Bukan tu je, korang boleh bayar menggunakan GRAB PAY dan juga PAYLATER di laman web Sudio. Yeayy! Memang memudahkan :D

Untuk maklumat lanjut mengenai Sudio T2, korang boleh pergi ke media sosial dorang kat bawah ni ok?

Post a Comment

0 Comments