7 Sebab Korang Kena Guna Himaya Hijab Face Mask!

Kes COVID makin menjadi-jadi. Bukan makin turun. Makin naik sampai almost 10k! Lockdown, PKP, PKPD semua dah buat tapi kes masih meningkat. Taktau dah nak kata apa. Kita cakap pun bukan orang atasan dengar pun kan.

Sekarang ni banyak kan ibu mengandung yang dijangkiti COVID mengalami kesukaran pernafasan sehingga kena ditidurkan, bayi dalam kandungan kena dibawa keluar kerana takut mengancam nyawa. Aten yang baca ni pun sedih sangat. Tak termasuk lagi orang yang nak bunuh diri kerana kesempitan hidung dari segi kewangan. Murung kerana dibuang kerja, gaji dipotong dan sebagainya.

Sekarang ni, kita je yang mampu jaga diri kita sendiri. Bataskan pergerakan, Kalau takde keperluan nak keluar, just duduk rumah je. Terutama mereka yang ada anak kecil ataupun bayi baru lahir. Aten tulis ni pun untuk peringatan untuk diri Aten jugak. Aten ada anak yang berumur 3 tahun dan 5 bulan. Memang kesian sebab mereka sepatutnya sekarang diluar explore dunia luar tapi disebabkan pandemik ni, semua yang kita tak menjadi. Tapi better la kita duduk rumah je kan dari nyawa mereka terancam disebabkan virus ni.

Namun, sampai bila nak duduk rumah kan? Keperluan rumah pun kena beli jugak. Jadi, Aten nak tekankan pemakaian face mask sangat penting jika korang nak keluar. 

Trust me, Aten dah beli dan cuba pelbagai jenis face mask yang dijual di luar sana dan jugak di Shopee. Dalam banyak-banyak face mask yang Aten beli dan cuba, hijab face mask dari Himaya yang Aten paling suka!

Ni antara sebab korang kena beli dan pakai Himaya Hijab Face Mask :

  1. Sebab kes COVID makin meningkat dan mengganas!
  2. Pelbagai warna yang korang pilih mengikut mood korang (bosan kan kalau asyik warna sama je)
  3. Sesuai untuk semua orang tak kira lelaki dan perempuan kecuali kanak-kanak. Walaupun tak berhijab pun boleh pakai tau!)
  4. Tali face mask yang kukuh. Tak senang terputus!
  5. Material yang digunakan sangat berkualiti. Takkan kena mask acne (mask acne) dan tidak berbulu.
  6. Face mask yang bercorak pun Himaya ada. Sesuai untuk kaum wanita yang nak nampak bergaya dan tampil ayu dan anggun
  7. Harga yang sangat berpatutan dengan kualiti yang diberikan.
Kalau korang tengok di Instagram Himaya, team Himaya sangat aktif dalam membantu masyarakat sekeliling. Mereka menyediakan mask untuk kegunaan frontliner, hospital dan jugak PPR. Satu inisiatif murni dari Himaya yang boleh dibanggakan sebagai pengguna setia Hijab Face Mask Himaya. Mereka juga ada berkongsi tips menarik dan juga mengadakan giveaway untuk semua followers mereka. 


Korang boleh dapatkan Himaya Hijab Face Mask di semua rangkaian farmasi Watson, Caring, Health Lane, SaSa dan AA Pharmacy ataupun hubungi : +6 012 888 2680 untuk maklumat lanjut.

Post a Comment

0 Comments