Dapatkan Onigiri Sedap di 7 Eleven!


Semalam Aten buat pool kat IG Story and guess what? Rupanya ramai taktau yang di 7 eleven ada jual onigiri! Aten tau lama dah sebab bawah rumah Aten ada 7 eleven. Memang ke situ je kalau tak sempat masak and lapar. Onigiri ni bagi Aten makanan ready to eat yang lengkap sebab ada nasi, sayur dengan lauk. Senang cite makan onigiri ni hari-hari pun takpe. Hehehe.

Kalau korang taktau, ada 9 jenis onigiri yang ada dekat 7 eleven. Range harga pulak dari RM3 sehingga RM6 which is Aten rasa sangat berbaloi dan mengenyangkan. 1 pek tu berat dia 100gram. 

Chuka Idako Onigiri (RM4.50) - baby octopus dengan sos merah dan biji sesame. Gabungan kenyal dan manis yang menyelerakan.

Salmon Teriyaki Onigiri (RM4.20) - hidangan sederhana nasi dengan salmon teriyaki pasti tidak mahu ketinggalan.

Smoked Salmon Cream Cheese Onigiri (RM4.50) - dijamin dapat memenuhi keinginan kita dengan rasa segar dan berkhasiat.

Tobiko Kani Mayo Onigiri (RM4.20) - cara mudah untuk memuaskan selera makanan Jepun korang.

Soy Garlic Chicken Onigiri (RM3.70) - gabungan soya,halia, dan perapan bawang putih yang pasti akan memuaskan hati mengidam korang.

Wasabi Abalone Onigiri (RM5.00) - Nasi premium mewah ini pasti memenuhi piawaian selera tinggi korang dan membuatkan korang nak makan lagi! 

Unagi Onigiri (RM5.50) - santapan mewah sesuai untuk dimakan semua.

Teriyaki Chicken Onigiri (RM3.70) - nasi dengan resipi ayam sihat untuk yang menjaga kesihatan

Tuna Mayo Onigiri (RM3.70) - All time fav! Rasa kaya dengan tekstur yang menyenangkan dengan gabungan mayo dan serpihan tuna yang berkualiti tinggi.

Meriah kan isinya? Thats why Aten cakap berbaloi dengan harganya. Hehehe 

Dapatkan onigiri sedap ni di 7 eleven terdekat korang. Sesuai untuk di makan pada waktu tengahari ataupun snack time dengan secawan kopi pasti menyelerakan!

Selain onigiri, ada jugak makanan lain di 7 eleven. Makanan ready to eat seperti spageti dan makaroni hingga makanan tempatan seperti nasi lemak, mee hoon goreng dan makanan ringan, untuk minuman seperti kopi, jus buah, dan paling penting wajib beli bila ke 7 eleven iaitu Slurpee! Dari sekolah sampai la dah jadi mak orang pun minum lagi. Hahaha.

Btw, 7 eleven pun ada apps tau. Jangan lupa download untuk dapatkan tawaran eksklusif dan ganjaran menarik bila korang berbelanja di 7 eleven!

Facebook | WebsiteInstagram

Post a Comment

0 Comments