Jom Raya Kau Hijau bersama SAFI!

 

Sedar tak sedar, tinggal lagi berapa hari je nak puasa kannn. Cepat betul masa berlalu tahun 2021 ni. Ni apa yang Aten rasa lah. Mungkin sebab ada newborn baru kat rumah Aten ni punya busy. Nak melayan 2 kerenah hero Aten. Fuhhh 4 bulan terasa berlalu cepat gila!

Alhamdulillah sekarang ni pun kes COVID semakin menurun. Tapi kena sentiasa ingat, walaupun semakin menurun, kita masih lagi perlu berjaga-jaga. Kena patuhi segala SOP yang disarankan supaya kita bebas dari segala kuman, bakteria dan virus yang boleh memudaratkan kita semua. Aten pulak baru dapat baby, memang tak kemana lah. Duk rumah dengan 2 hero Aten. Dorang kan kecik lagi, imun badan pun tak kuat lagi, better duduk rumah je. Kena pandai buat aktiviti yang menarik la supaya tak bosan. 

Btw, korang tau kan produk Safi bukan je untuk penjagaan muka? Ada jugak produk lain yang melindungi kita dari bakteria jahat. 

Contohnya,
SAFI Antibacterial Shower Cream Fresh Protect. Ianya boleh menghilangkan 99.9% kuman*, membersihkan kulit dengan mendalam menjadikannya segar, diperkaya dengan Ekstrak Lemon Asli untuk mencerahkan kulit dan diuji secara dermatologi. Korang2 yang bekerja luar, lepas balik rumah terus mandi untuk elakkan bakteria, kuman, virus yang kita tak nampak terkena pulak kat orang rumah kita. Better safe than sorry!

Selain itu, Aten ada guna Safi Antibacterial Handwash Fresh Protect. Ianya boleh menghilangkan 99.9% kuman*, diformulasikan untuk Antibakteria & Anti Bau. Kalau makan guna tangan tu, basuh je guna ni, bau makanan akan hilang. Diperkaya dengan Serai, Ekstrak Lemon Asli dan Minyak Habbatus Sauda dan 100% bahan aktif semulajadi, bebas dari bahan kimia yang tak diingini.

Nak cantik masa raya ni? Boleh dah mula dari sekarang! Cuaca yang tak menentu ni mesti membuatkan kulit kita kering dan kusam. Korang boleh cuba  SAFI Rania Gold Moisturising Day Cream SPF25PA++IR! Ia melembapkan & membantu menguatkan struktur kulit dengan berkesan. Melindungi kulit dari UVA, UVB & InfraRed (IR), menghalang kegelapan kulit dan menggalakkan tona kulit yang sekata.

Lepas dah balik dari berjalan, jangan lupa cuci makeup di muka kita! Tak elok untuk muka kita. Kita perlu cuci bersih2 untuk bagi kulit muka kita rehat.  Tapi sebelum nak cuci muka tu, bersihkan makeup kita menggunakan SAFI Micellar Cucumber dengan kapas. Diformulasikan dengan Teknologi Air Micellar dan 100% Bahan Aktif Timun Asli. Makeup remover ni membantu menanggalkan alat solek dan kekotoran dengan hanya 1 sapuan je! Selain itu, meremajakan kulit, mencerahkan dan meratakan warna kulit. Tidak perlu dibilas! Sesuai untuk mereka yang ada kulit sensitif dan kusam. Hasilnya? Kulit yang cerah dan berseri!

Cantik takkkk? Cantik kan kan kannn? 

Aten nak bagitau ni, korang boleh dapatkan piring batik Safi edisi terhad secara PERCUMA dengan setiap pembelian RM40 ke atas mana-mana produk Safi. Promosi ni boleh didapati di kedai berdekatan korang. Jom kumpul ketiga-tiga reka bentuk piring batik edisi terhad Safi ni! 💚

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Safi, korang boleh layari media sosial mereka di bawah ni :

Facebook | Website | Instagram

Post a Comment

0 Comments