Buffet Ramadan @ Cyberview Resort & Spa

Haritu Aten berkesempatan untuk ke Ramadan Buffet Review di Cyberview Resort & Spa. Tahun lepas dapat invitation tapi tengah sarat mengandung, Aten tak dapat lah pergi. Alhamdulillah tahun ni dapat datang sini. First impression Aten mengenai Cyberview Resort & Spa ni ialah tenang. Penuh dengan pokok hijauan jauh dari bangunan tinggi. Seriousss cantik sangat deco tempat ni. Udara pun segar. Hehehe.

Tema buffet ramadan tahun ni di Cyberview Resort & Spa ialah Iftar Warisan Rasa. Jom tengok gambar bawah ni :D
Buka puasa dengan latar belakang taman tropika yang kehijauan dan tenang. Berbuka dengan lebih 30 gerai yang menawarkan hidangan pelbagai budaya. Cyberview Resort & Spa juga membawakan signature 'seafood live-on-the-wok' dimana kita boleh memilih ketam dan udang harimau segar dan dimasak secara langsung. 
 Makanan yang disediakan mengikut kegemaran Melayu, Cina, India, Jepun, Korea dan Itali. Jangan lupa untuk makan BBQ charcoal grilled prawns, mussels, squid, jumbo sausage, chicken drummet, beef fillet dan lamb cutlet yang pasti dapat menawan selera korang. Menu masakan tradisional akan dihidang secara bergilir sepanjang bulan Ramadan. Mush-have menu yang korang perlu cuba adalah warung masak lemak dan gulai kawah dengan daging, ayam, itik dan ikan salai.  Kita boleh pilih sendiri patin segar, tilapia, salmon dan chef akan masak asam pedas atau masak tempoyak on the spot.  Selain itu, Deepfried Homemade Crispy Musang King Durian Rolls juga tidak mengecewakan. Memang sedap!

Harga Buffet Ramadan @ Cyberview Resort & Spa 
Dewasa RM138
Kanak2 RM68
30% untuk warga emas

Early bird booking (sehingga 6 May)
Dewasa RM110
Kanak2 RM55

Sebagai tanda penghargaan kepada tetamu kami atas sokongan berterusan mereka sepanjang tahun, complimentary hot air balloon sunrise ride (2 pax) untuk setiap tempahan kumpulan sebanyak 200 pax.

Untuk tetamu korporat yang ingin mengadakan private event, Cyberview Resort & Spa mempunyai pelbagai saiz event space untuk dipilih. Perkhidmatan katering juga ada untuk event korporat berbuka puasa di bulan Ramadan dan rumah terbuka raya juga disediakan.

Facebook | Website | Instagram
Tel no : 03-83127042/7041

Post a Comment

0 Comments