Da Bangg The Tour 2017 - Salman Khan Live in Malaysia

Da Bangg Jelajah 2017 adalah jelajah Salman Khan dan pasukan beliau, membuat persembahan secara langsung di Kuala Lumpur pada 14 April 2017 di Mines International Exhibition & Convention Center. Bermulalah dari Kuala Lumpur, Malaysia ke Hong Kong, Auckland, Sydney dan akhir sekali di Melbourne untuk melengkapkan jelajah mereka pada bulan April.

Disokong oleh Malaysia Major Events (MME), Malaysia Convention & Exhibition Bureau (MyCEB) dan Ministry of Tourism and Culture Malaysia, jelajah khas ini diadakan sebagai dedikasi kepada peminat mereka, yang dikenali sebagai Da Bangg, sempena untuk membalas kasih sayang yang besar dan sokongan  mereka sepanjang 1 dekad ini.

Demam Bollywood telah melanda negara ini dengan Da Bangg THE TOUR 2017 - LIVE IN MALAYSIA. Konsert itu dijangka menarik peminat dari negara jiran untuk mengambil bahagian dengan hiburan yang dipersembahkan tetapi juga meneroka pelbagai tarikan pelancongan yang ditawarkan di Malaysia. Penganjuran konsert ini akan terus menekankan usaha berterusan kerajaan untuk mengukuhkan Malaysia sebagai destinasi terkemuka Asia untuk persembahan hiburan utama streaming.
Sempena ulang tahun ke-60 kemerdekaan Malaysia, GHC dengan bangganya membawa konsert Bollywood Terbesar di Malaysia. Turut hadir bersama Salman Khan ialah Prabhu Deva dengan pergerakan tarian yang menyeronakkan, Tamannah dan Bipasha Basu yang akan membuat para penonton terpegun, Badshah yang akan membuat penonton bergerak mengikutrentak beliau, Manish Paul untuk membuat penonton ketawa dan Daisy Shah yang akan mewarnai dan memeriahkan konsert ini.

Tiket dijual pada berharga RM2222 (Sultan Zone), RM999 (Da Bang Zone), RM777 (Jai Ho Zone), RM555 (Ready Zone), RM333 (Kick Zone) dan RM111 (No Zon Entry). Semua harga tiket eksklusif  dengan yuran pemprosesan RM3.

Tiket ke Da Bangg Tour 2017 - Salman Khan Live di Malaysia boleh dibeli melalui RedTix online di www.AirAsiaRedtix.com . Sebagai alternatif, lawati cawangan mereka yang mengambil bahagian seperti Rock Corner dan Stesen Muzik Victoria.

Untuk maklumat lanjut dan terkini, lawati Da Bang laman facebook Tour Malaysia

Post a Comment

0 Comments