Adidas Climacool Shower Gel

Semalam Aten dan rakan blogger lain berkesempatan untuk ke Workout Studio yang berlokasi di Kuchai Lama untuk sesi pelancaran produk terbaru dari Adidas iaitu Adidas Climacool Showel Gel.
Sampai je Workout Studio, Aten dan rakan blogger lain dihidangkan dengan sarapan pagi yang berkhasiat ni. Sedap weii! Lupa nak tanya mana dorang dapat. Kalau tau, memang Aten beli hari-hari. Hehehe

Marketing Manager Adidas memberi sedikit briefing mengenai produk terbaru dari Adidas yang sangat superb ni. Adidas mengeluarkan produk terbaru mereka iaitu gel mandian yang sangat sesuai untuk mereka yang selalu aktif beriadah dan bersukan tapi tidak mahu badan berbau. Percaya atau tidak , Adidas Climacool ni akan mengeluarkan wangian bila kita aktif. Bermakna, lagi banyak kita bersukan, bergerak dan beriadah, wangian dari gel mandian tersebut akan membuatkan kita wangi. Yesss, tak perlu dah risau dengan bau badan. Kita akan sentiasa berada segar darilah gym ke ofis sehinggalah makan malam dengan kawan-kawan. 

Climacool Shower Gel terdiri daripada tiga iaitu body wash, shampoo dan facial cleanser. Nahhh perfect! Dari rambut sampai lah ke hujung jari kaki. Gunalah tanpa risau kerana ia adalah dermo-tested formulation dah telah direka untuk maintainkan skin natural pH balance. Dan lagi satu, senang dibilas dan akan membuatkan kulit kita lembut :D

Adidas Shower Gel
250ml : RM10.90
400ml : RM14.90
Anti-Perspirant Deodarant Spray
RM19.90
Adidas Shower Gel
250ml : RM10.90
400ml : RM14.90

Acara yang dinanti-nantikan oleh blogger kaki joget iaitu Kpop Fitness Class selama 30 minit. Tapi sikit je lah dapat rakam sebab lagi seronok dapat menari. Hahahaha. Bawah ni ada video. Jemput tengok. Hehehehe.



Ni pulak lunch kitorang. Nasi ayam letak buah delima? Menarik! Sedap dan sihat sesuai untuk tubuh badan :D

Event yang ringkas tapi 



Post a Comment

1 Comments

  1. love adidas showe gel produk ni. selalu pakai time lepas swimming :D

    ReplyDelete