Fatin Bella di Ruangan Dewi Majalah Mingguan Wanita



Alhamdulillahhh.

Terima kasih Majalah Mingguan Wanita kerana memberi peluang kepada Aten untuk berkongsi cerita di dalam Majalah Mingguan Wanita.

Ramai yang memberi kata-kata positif kepada Aten untuk terus menceburi bidang menulis dan pada masa yang sama belajar hingga ke menara gading. Terus terang, Aten bukan lah seorang yang kuat. Jadi, Aten memerlukan kalian untuk terus menyokong Aten dan bersungguh-sungguh mencapai cita-cita kita. In Shaa Allah dengan sokongan korang, Aten akan terus maju dan membantu orang-orang yang mungkin memerlukan pertolongan.

Displaying IMG_3641.jpg

Kantoi dah kt orang Aten ambassador UniKL. Sebelum ni punya la sorok taknak orang tau. Heeee. Alhamdulillah kerana diberi peluang yang sangat Aten nantikan. Ayuhlah majukan diri dan kehidupan kita ke arah yang lebih positif ye korang :D

Korang kalau nak tau cerita apa yg Aten cerita dalam tu, boleh beli Mingguan Wanita keluaran 14 Ogos - 20 Ogos. Hanya RM4 je tau. Hehehe. Banyak jugak kupasan yang menarik dalam keluaran ni yang mungkin akan menjadi sumber inspirasi korang :D

Terima kasih sebab menyokong Aten selama Aten. Aten takkan lupa jasa dan ilmu-ilmu korang. Muah ciked ! :*

{ 8 comments.. read them below or add one }

beat beat 20 August, 2015
tabek! saya rasa termotivasi skrg nih!
Diana Rashid Diana Rashid 20 August, 2015
tahniah..nanti akak cari..ada lagi ke ye??
CAHAYA MATA CAHAYA MATA 21 August, 2015
woww...!! hebat... :)

Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)
sensasi2020 sensasi2020 21 August, 2015
Tahniah Fatin Bella dah masuk Majalah Mingguan Wanita, pasti teruja sangat-sangat. Teruskan usaha kamu dan cita-cita kamu. Insya Allah berjaya...
emalin mohd emalin mohd 22 August, 2015
Tahniah fatin..Keep it up!
Miera Nadhirah Tan Miera Nadhirah Tan 23 August, 2015
Macam ni Fatin dah celebrity... akak nak autograph.... heheheh