Movie Review | Horrible Bosses 2 ( 2014 )


Sinopsis Horrible Bosses 2 :

Nick, Kurt, Dale membuat keputusan untuk membuka bisnes mereka sendiri tetapi tak mengikut apa yang dirancangkan disebabkan seorang pelabur yang telah meranapkan bisnes mereka. Jadi mereka merancang untuk menculik anak pelabur tersebut untuk membayar kerugian yang mereka alami.

Trailer Horrible Bosses 2 :


Review Aten :

Cerita ni khas utk mereka yang 18 tahun dan ke atas! Budak-budak tak sesuai tengok! Cerita ni sambungan dari Horrible Bosses. So, kalau korang tak tengok yang first, memang takkan paham cerita yang ke-2 ni lah. Heee. Banyak part lawak. Memang takkan ngntok kalau cerita ni. Gelagat dorang ni memang akan buat korang gelak je. Hihi. Jalan cerita pun menarik. Sape yg ada bos yang horribles kt tempat korang kerja tu, elok tengok cerita ni. Hihi. Pengakhiran? Happy ending lahhh. Aten bagi 8 dari 10 bintang. Thorbaekk! :D

0 comment... add one now