Memang nak ngorat kau pun.


Okayyy.
Ni seriousss lawakkk! Serioussss! Gambar di atas tiada kena mengena tau. Hiasan semata-mata :p

Okayy baca niiii..

Td aku pergi KLCC. Nak lunch katanya. Kt Secret Recipe. Lama tak merasa Ice Blended Chocolate SR. Lelepak kt KLCC ngn bff aku Usamah and Kak Husna sambil sembang-sembang berisi.

Dah about 1 hour tu. Nak mntak bil kt org yang keje situ. Aku ngn Kak Husna lambai2 lah nak pgl dia bagi bil. Nak tahu apa dia buat? Dia lambai balik kt ktorg. Hahahaha. Dia ingt aku ngn Kak Husna nak ngorat dia kot dok lambai2. Aku ngn Kak Husna dah pandang pelik dah. Hahaha.
Alahaiiiii. Comel sgt org tu main lambai2 ngn ktorg :'D biasa dengar cerita orang jadi cmtu. Tapi harini jadik pulak kt aku kes gini. Wajib di-entry-kan kes-kes lawak gini. Mana tawu sedih-sedih, boleh baca blk entry lawak gini then hilang sedih. Sape tahu kann ^^v




6 comments.. read them below or add one

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 26 August, 2014
Hahaha fatin comel sangat, sampai orang tu terperasan.. ekekekekekke
Fatin Bella Fatin Bella 27 August, 2014
Hahaha adoii ape lah. Cepat sgt perasan ><'
Cik Sue Cik Sue 27 August, 2014
ahahahhah...akak dapat bayangkan ,dengan ko gelak2 lagi kan hehehhehe
Fatin Bella Fatin Bella 27 August, 2014
Haah serious. Dia selamba je lambai2 balik. Alahaiii hahaha :p
Incik.Fahmi Incik.Fahmi 27 August, 2014
Then bpe lme korng men lambai2 ngn waiter tu?haha
Fatin Bella Fatin Bella 28 August, 2014
Hahha tak lama punn. Yelaaa nak pgl mntak bil, pstu dia peg lambai pulak ><