Rahsia orang yang gagal pun hado!



sedang aku scroll moment kt wechattd, terstop kt satu moment ni dan speechless kejap baca tajuk dia. hurm.

rahsia orang yang gagal. aku ingtkan rahsia orang yg berjaya je ada, rupanya rahsia orang yg gagal pun ada. hewhew.

well, kalau aku ni. ada la 2 3 kerat yang ada kt atas tu :3 korang cemana? ada yg sama tak? jgn banyak sgt sama tuu. hihi.

berubah ke arah kebaikan itu lebih baikk! kalau boleh elakkan daripada ada ciri-ciri yang dinyatakan okayy? 

tepuk dada tanya Iman. heeee.

Selamat Malam kesayangan beta! :*

0 comment... add one now