Siapa yg binatang sebenarnya?

Assalamualaikummm selamat pagi!



Apa dah jadi dgn dunia skrg ni? Siapa yg binatang sebenarnya? Sebak aku baca keratan akhbar tu. Mana perginya kemanusiaan seorang hamba Allah kt dunia ni smpai anak sendiri dipukul didera tanpa henti. Allahu. smpai begitu sekali kejam ibunya. Anak yg dikandung digendong dijaga akhirnya mati mcm tu saja. Astaghfirullahhalazimmmmm. Mengucap panjang aku. Haiwan pun reti sayangkan anak dia smpai sanggup redah api marak utk selamatkan 5 ekor anaknya.

Kita ni ada akal, cuba muhasabah diri sikittt boleh fikir dalam2. Haiwan takde akal tapi penuh dgn perasaan kasih sayang dekat anak2 nya.

Jadikan cerita ni sebagai iktibar, tauladan. Muhasabah diri. Fikir dulu sebelum nak bertindak sesuatu ye kawan2 :')
posted from Bloggeroid

3 comments.. read them below or add one

careno careno 29 May, 2014
Btul3... binatang makin berakal dr manusia skrg ni...
Asyraf Azizan Asyraf Azizan 29 May, 2014
dunia dah nak terbalik ni