baru isteri pemain bola sepak...



tgk gambar atas tuuuuuu.
haihhh malu aku malu sebagai kaum hawa. MALU. mengucap panjang bila aku baca pasal kes ni.
awak tu isteri pemain bola je punnn. jangan berlagak sgt lah. aku tak dapat bayangkan perangai dia kalau dia ni isteri menteri ke pe. lagi naik taring dia. haihh. ni org kata nak nak femes sgt kannn, mmg femes lah awak tu smpai masuk paper cmtu. mungkin dia suka lah kot.

kepada isteri mak yo, ubah lah sket perangai awak tu. kita sama je di sisi Allah. takde tinggi rendah. jgn ingt dia pak guard awak boleh buat sesuka hati awak kt dia. muhasabah diri.

Semoga Allah melimpah-ruahkan rezeki pakcik ini dan semoga Allah tambahkan sikap sabar di dalam diri kita semua. Bila kita marah, ada pihak lain yang bersama amarah kita iaitu Syaitan. Jadi bila marah, beristighfarlah dan tenangkan diri. InsyaAllah semua perkara boleh diselesaikan dengan baik dan releven. Sesungguhnya kita semua hanyalah manusia biasa tiada bezanya harta, darjat dan kemewahan di sisi Allah SWT. Jangan kufur nikmat.

#justsaying

1 comment... add one now

Mysara Ab Rahman Mysara Ab Rahman 25 September, 2013
itu pn dye xnk ngaku g...sdgkan pak cik tu kata ada bukti cctv...tnjukkan nt bru dye tau