dah tuka dah :D




haa , korang kenal kan retis ats nieh ? :D
SITI NUR HALIZA ^^
dia nie one of my idol . 
suka gila suara dia . 
berharap utk jadi macam dia :')
berharap utk jumpa dia . 
sedih tak pena jmpe dia lagi . 
jeles sape yg dah jmpe dia nieh ^^

btw , aku bkn nak ckp lebih2 pasal dia lah :D
haa , korang perasan tak apa yg laen kt blog aku ? 
lagu lah weh . 
dulu lagu boyfriend aku , david archuleta - notice me . 
tp memandangkan mood raya aku dah ada , 
tuka lah lagu raya . 
HAHA 
lagu raya nieh lagu yg dinyanyikan oleh siti lah . 
tajuk - SESUCI LEBARAN . 
haaa , aku suka gila lagu nieh . 
rancak kan kan kan ? :D

emm , dah lah . tu je aku nak gtaw . aku nak kne buat keje skola adek aku yg darjah 2 . 
nak twu ape keje dia ?
kaler bendera malaysia -.-
HAHA
mmg bebudak btol aku kan kne kaler bnde tu . 
HAHA
dah lama aku tak pegang colour pencil . 

okey2 ckup2 nak buat keje . 
nnt aku buat entry baru :D
takecare byebye korang 
.hugs.
^_^


2 comments.. read them below or add one

KISAH CINTA NASI LEMAK KISAH CINTA NASI LEMAK 26 August, 2011
siti nurhaliza dh tembam dhhhhhhh.....