whoa

assalamualaikum blogger (:

whoa, terasa lama tak tulisblog . hmm . 2 hari . sorry lah . quite bz . ini pon nak tulis sekejap je sbb jap lagi nak kua . nnt fami bising . sebenarnye byk yg nak tulis , tapi insyaallah ptg nie aku bkak n menulis blk . sabtu ahad mmg susa nak tulis , kekangan masa . bz dgn pelbagai kerja .al maklum lah , aku nie ank perempuan sulung . saba je ye fatin (: Allah suka org yg sabar nie :) . btw , hari ni nak pegi emn badminton ngn dak2 kls aku mase 2010 . walaupon hampir 2 bln tak pegi skola same2 borak2 , ktorg still rapat . nie sume kerja razin . dy yg aturkan sume . terima kasih sgt2 kt dy coz susa2 aturkan pelbagai gathering . aku sebolehnye taknak terlepas walaupun 1 gathering . sume bermakana buat aku (: ye , mmg aku rindu zaman persekolahan aku dulu. gelak same2 , makan same2 , everything same2 . hmm . rindunyee :') kenangan di genting paling aku tak lupe . ingt nak cte pasal kt genting tapi takde mase n bnde tu pon dah 2 bln berlalu . biarlah hnye dak2 5sn 2010 sje yg taw kenangan kt sane . best gilaaaa (: terharu deyh . hmm .

k la .
na out nie , nak mandi n bersiap . jap lagi fami dtg amek aku bwk g taman .
senyum selalu
tc tata ~


walaupun sesedih mne pon anda , senyum lah , it looks good on you (:

0 comment... add one now