Siapa BTS ARMY disini? Korang wajib dapatkan Hy BTS Special Package Coffee 2021 Edition!


 You don’t need “Permission to Dance” !

Ada sesiapa disini peminat tegar Kpop Idol BTS?
Kalau korang peminat tegar BTS, korang wajib beli semuaaaaaa ni simpan dan jadikan collection korang. Hehehe

Korang boleh dapatkan tiga varian Hy BTS Special Package Coffee 2021 Edition di 7-Eleven Malaysia, rangkaian kedai serbaneka terbesar di Malaysia. 


Diterbangkan khas dari Korea Selatan, setiap varian Hy BTS Special Package Coffee 2021 hadir dalam tujuh reka bentuk, dihiasi secara unik dengan wajah kacak - V, RM, Suga, Jin, Jimin, Jungkook, dan J-Hope - yang, bersama-sama sebagai sebuah kumpulan, merangkul empat anugerah yang mengagumkan di Billboard Music Awards baru-baru ini.

Hy BTS Special Package Coffee 2021 Edition ni dijual secara eksklusif di 7 Eleven di seluruh Semenanjung Malaysia dengan packaging yang sangat mewah dan ready-to-drink!

Sama ada peminat Cold Brew Americano (270ml), Hot Brew Vanilla Latte (270ml), atau Hot Brew Macadamia Mocha Latte (270ml), korang boleh dapatkan 21 botol yang direka dengan elegan ini dengan harga RM11.90 setiap satu.


Macadamia Mocha Latte FTW! 🙌

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Hy BTS Special Package Coffee 2021 Edition ni, layari;
                                                      Facebook | Website | Instagram

Post a Comment

6 Comments

  1. Lawaanya packaging dia. Nak kena try bukan sebab BTS tapi sebab dia kopi..akak suka kopi..hahaha..tiber

    ReplyDelete
  2. BTS bukan tidor lena ker mana boleh minum kopi wakakakaka... Nasib kita bukan peminat BTS tapi peminat kopi mcm mana tu wakakaka.. botol menarik dan cantik classss sekarang...

    ReplyDelete
  3. Oh yess! sis dah try memang best kopi ni dan botol dia sis simpan jer.

    ReplyDelete
  4. Saya bukan BTS Army tetapi koleksi ni memang nampak menarik. Kalau ada kawan yang memang minat BTS bolehlah hadiahkan yang ni.

    ReplyDelete
  5. hihi, rasa diri ni dah tua, tak reti dah nak fangirling band budak2 muda ni. pape pun packaging memang cun. berbaloi gak beli untuk peminat band ni

    ReplyDelete
  6. Cantiknya packaging coffee ni... i yang bukan fan BTS pun tertarik ye boleh simpan jadi collection :) flavours siap ada macadamia... (Y) nak g cari kat 7-E la today... i need coffee to boost my day...

    ReplyDelete