Buffet Ramadan @ Menara Kuala Lumpur

Bersempena dengan bulan Ramadan Al-Mubarak 1440 Hijrah yang bakal menjelma tak lama lagi, Menara Kuala Lumpur tidak melepaskan peluang untuk mengadakan bufet Ramadan Menara Kuala Lumpur yang akan bermula pada Ramadan ketiga iaitu 8 Mei hingga 2 Jun 2019, dari jam 6.30 petang hingga 9.30 malam di Dewan Banquet Megaview, Menara Kuala Lumpur. Bufet Ramadan ni diadakan untuk mengeratkan hubungan silaturrahim tetamu Menara Kuala Lumpur serta sanak saudara dan sahabat handai ketika berbuka puasa.
Tetamu yang hadir di Buffet Ramadan @ Menara Kuala Lumpur dapat menikmati lebih dari 200 jenis sajian tradisi dan moden yang pastinya lazat dan menyelerakan. Sajian istimewa tahu ni adalah Kambing Panggang, Ikan Bakar, Satay serta Rebusan Kekerang dan pencuci mulut Serawa Durian serta pulut kukus. Selain itu, Menara Kuala Lumpur juga menyediakan 7 jenis sambal belacan yang pastinya dapat menepati citarasa setiap pengunjung yang berbuka di Menara KL. Sajian istimewa ini disediakan khas oleh rakan kerjasama Menara KL iaitu Kumpulan Segi Seri.
Sambil menikmati juadah berbuka puasa, para tetamu akan dihiburkan dengan persembahan dari 'The Sky Band'. Mereka akan mendendangkan lagu-lagu melayu asli untuk memeriahkan suasana iftar sepanjang bulan Ramadan.

Harga Buffet Ramadan @ Menara Kuala Lumpur
Early bird ( 1 April - 5 Mei ) 
Dewasa RM96.00
Kanak-kanak RM58.oo

Harga biasa
Dewasa RM120.00
Kanak-kanak RM73.00 ( 5 - 12 tahun )
Percuma untuk kanak-kanak berumur 4 tahun dan ke bawah

Setiap pembelian akan disertakan dengan tiket percuma ke Pelantar Pemandangan  (Observation Deck) Menara Kuala Lumpur serta harga istimewa ke Sky Deck iaitu RM20.00 (harga normal RM71.00) untuk dewasa dan RM10.00 (harga normal RM37.00) untuk kanak-kanak.

Menara Kuala Lumpur menjanjikan pengalaman Mesra Keluarga ( Family Friendly) dengan kemudahan  yang ada seperti ruang solat yang selesa dan lain-lain lagi.

Untuk maklumat lanjut mengenai Buffet Ramadan @ Menara Kuala Lumpur, klik :
No tel : 03-2020-5444

Post a Comment

1 Comments