Dettol Deep Cleanse Review

Hi korang!
Siapa kat sini pengguna Dettol? 
Sesiapa yang menggunakan produk Dettol wajib baca entri sampai habis! Korang tau Dettol kini ada mengeluarkan produk inovasi terbaru dorang yang diberi nama Dettol Deep Cleanse yang membantu membersihkan kulit kita secara mendalam untuk perlindungan kulit untuk seisi keluarga. Selain itu, rumusan Dettol Deep Cleanse terbaru ini sangat wangi dan menyegarkan (takde dah bau hospital yang macam sebelum-sebelum ni. Hehehe) , membersih jauh ke dalam pori kulit bagi pengalaman mandi yang lebih baik dan menyegarkan.
Dettol Deep Cleanse boleh didapati dalam bentuk gel mandian dan sabun bar. Apa yang Aten suka mengenai rangkaian terbaru Dettol Deep Cleanse ini ialah ianya mengandungi 100% aprikot semula jadi skrub manik mikro bagi memberi kepuasan pengelupasan sel kulit mati, menjadikan kulit lebih bersih dan berseri. Formula ini direka khas untuk menghilangkan kotoran, pencemaran dan kuman secara menyeluruh dari kulit. Selain itu, dapat menikmati wangian buahan yang  menenangkan dan berkekalan walaupun setelah seharian bekerja di luar. Hebattt! :D

Perlindungan kesihatan kulit yang lebih baik kini boleh dikongsi oleh semua orang. Mandian Dettol Deep Cleanse boleh didapati di kesemua farmasi dan pasar raya utama. Pilihan saiz termasuklah 225ml pada harga RM6.90 dan 850ml pada harga RM20.25. Pek isian semula 800ml boleh didapati pada harga RM15.67. Selain daripada itu, Sabun Bar Dettol Deep Cleanse ditawar pada harga RM10.45 bagi 105g (boleh didapati dalam pek 3+1). Berbaloi-baloi! 

Psssst.. di Facebook Dettol Malaysia sedang diadakan Dettol Deep Cleanse Holiday Of Your Dream contest. Jangan lupa join tau. Klik bawah ni untuk tahu lebih lanjut. Goodluck! 

Post a Comment

1 Comments