Rahsia Cantik & Kurus dengan Mont Dios Crystal White Beverage

Pada hari ini, kecantikan adalah sangat penting kerana ia adalah tanggapan pertama orang lain apabila melihat kita. Semua orang mempunyai impian untuk kulit cerah dan sihat. Justeru itu, Mont Dios telah melancarkan rahsia untuk cantik iaitu Crystal White Beverage yang dirumuskan di Dubai yang memenuhi standard keselamatan dan kualiti makanan negara dan sesuai untuk dimakan oleh semua peringkat umur.
Minuman kesihatan berkhasiat ini dirumus khas terdiri daripada lebih 13 ++ bahan-bahan pemakanan seperti barli, flaxseed, black wild rice, millet, quinoa, mountain red rice, sorghum, buckwheat, oat groats, brown rice, soy powder, chia seeds dan sumber semula jadi lutein daripada buah-buahan dan sayur-sayuran yang sangat sesuai sebagai pengganti makanan serat yang tinggi yang akan membuatkan kecantikan kita bersinar dari dalam.
Kebaikan mengamalkan Crystal White Beverage :

  • Pemutihan kulit
  • Perlindungan mata, penglihatan akan menjadi lebih baik
  • Penurunan berat badan
  • Antioksidan
  • Tulang yang kuat
  • Rangsangan tenaga & metabolisme
  • Membina otot
  • Pengisian semula nutrien
  • Membantu merawat kencing manis
  • Menghalang kanser payudara & pangkal rahim.

Mont Dios Crystal White Beverage  dirumus di Dubai oleh pakar-pakar pemakanan terkemuka dan adalah 100% semulajadi dan tinggi dengan Omega 3. Ia juga mengandungi Prebiotik FOS - Inulin yang menggalakkan penghadaman usus yang baik untuk penyerapan nutrien secara berkesan.
Mont Dios Crystal White Beverage memenuhi standard keselamatan dan kualiti makanan negara dengan pensijilan dari HACCP, ISO dan MESTI. So, korang tak perlu ragu-ragu untuk mengamalkan Mont Dios Crystal White Beverage. Ia adalah disahkan Halal dan boleh dimakan oleh vegetarian kerana ia diperbuat daripada bahan semulajadi 100% dengan sifar bahan pengawet.
Penyediaan Mont Dios Crystal White Beverage :
  1. Masukkan 1 sudu Crystal White Beverage ke dalam cawan
  2. Tambah 100ml air suhu bilik dan kacau rata
  3. Tambah 150ml air panas dan Mont Dios Crystal White Beverage siap diminum!
Untuk kesan yang terbaik, minum pada waktu pagi dan sebelum tidur.
Mont Dios’s Beauty Secret Crystal White Beverage telah dianugerahkan Super Health Brand Asia Success Award for the Best Brown Rice Products in the Health Food Sector. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Mont Dios Crystal White Beverage,

Post a Comment

1 Comments

  1. Look yummy, wish to try this out. Will check them out, thanks for sharing :)

    ReplyDelete