Pelancaran Accent Prime, Platform Kontur Badan & Penegangan Kulit dari Alma Lasers

Alma Laser, inovator global laser, berasaskan cahaya, frekuensi radio dan penyelesaian ultrasound untuk pasaran estetik dan pembedahan hari ini mengumumkan pelancaran Accent Prime, tambahan terbaru kepada keluarga Alma Laser 'produk badan pengkonturan. Platform baru menggabungkan inovasi yang paling maju dalam ultrasound dan frekuensi radio unipolar ™ teknologi untuk kesan yang cepat, berkesan, dan hasil yang tahan lama.
Mengenai Alma Lasers :
Alma Lasers adalah inovator global laser, berasaskan cahaya, frekuensi radio dan penyelesaian ultrasound untuk pasaran estetik dan pembedahan. Kami membolehkan pengamal untuk menawarkan prosedur yang selamat dan berkesan sementara membolehkan pesakit mendapat manfaat daripada state-of-the-art, teknologi dan rawatan yang terbukti secara klinika
Accent Prime menampilkan UltraSpeed Applicator ​​yang menggunakan teknologi ultrasound generasi baru. Plat jenis sonotrode mengeluarkan Gelombang Ultrasonik berpandu melalui profil sepusat untuk memanaskan sasaran tisu. Tenaga ultrasound diedarkan ke seluruh kawasan rawatan, berkesan menyingkirkan sel-sel lemak degil. Teknologi unik Accent Prime digabungkan dengan plat pemakai lebih besar membolehkan pengamal untuk menggandakan kelajuan rawatan mereka.
Platform Accent Prime mempunyai tiga aplikator pegun berkuasa tinggi baru, Tune Large, Tune Face dan Tune Periorbital. Aplikator ini menggunakan mekanisme vakum sejuk untuk memaksimumkan kecekapan rawatan. Gabungan unik tenaga unipolar ™ RF, vakum dan penyejukan yang lebih cekap dalam hanya beberapa sesi sahaja.
Accent Alma Lasers Raikan 10 Tahun Kejayaan dengan Kempen Baharu
Accent Prime, salah satu daripada jenama Alma Lasers yang paling berjaya dan telah diperakui untuk penegangan kulit, pengkonturan badan dan stesen kerja peningkatan estetika meraikan ulang tahun ke-10 dengan kempen yang baharu dilancarkan. Alma Lasers, penginovasi global penyelesaian laser, berasaskan cahaya, frekuensi radio dan ultrabunyi untuk pasaran estetika dan pembedahan telah mengeluarkan platform generasi pertama berjenama Accent pada tahun 2007, dengan kelulusan FDA, dan mempertingkatkan teknologi platform ini sepanjang dekad yang lalu sehingga keluaran terbaharu rangkaian produk pengkonturan tubuh Alma Lasers: Accent Prime. Platform terkini menggabungkan inovasi termaju dalam ultrabunyi dan teknologi frekuensi radio Unipolar ™ bagi menghasilkan rawatan yang boleh disesuaikan dengan pelanggan, pantas, berkesan dengan hasil yang berpanjangan.  Accent Prime, platform Accent generasi ke-empat dilancarkan dalam jangkamasa 10 tahun, boleh menggandakan kepantasan pengkonturan badan dan rawatan penegangan kulit.
Kempen ulang tahun Accent ke-10 akan berlangsung sepanjang 2017 dan akan menarik penglibatan melalui peraduan di Facebook, video dan penyebaran isi kandungan digital, yang akan mempamerkan kejayaan jenama ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Accent Prime, hubungi :
Contact : +6018 251 9008
Email : danny.healmatrix@gmail.com

Post a Comment

2 Comments

  1. Wow this post looks really interesting. Thanks for sharing 😌

    ReplyDelete
  2. Skincare technology is getting more advanced now, I can't seem to catch up. Would be interesting to know the price range for this new treatment.

    ReplyDelete