Les Nereides kini dibuka di Pavilion Kuala Lumpur

Hi readers kesayangan Aten!
Entry harini Aten nak cerita mengenai satu kedai barangan kemas yang baru dibuka di Pavilion, Kuala Lumpur. Okayy ni bukan typical kedai barang emas tau, sangat berbeza dari apa yang kita tau. Kedai barangan kemas ni dinamakan Les Nereides yang berlokasi di P2.03.00 Tingkat 2. Les Nereides ni berasal dari Paris dan Pavilion KL merupakan kedai kedua dibuka di Malaysia selepas The Gardens Mall.
Bergambar dengan Lady Boss Les Nereides dan Patrick Goi. Sangat peramah. Thanks for inviting!
Sesi memotong kek
Dari kiri ke kanan :
Patrick Goi (Founder of Pangoi and event organizer), Ribbon Rozzy黃若熙 (International Singer), Nesserine (Area Manager Asia Pacific), Fee Ling (Managing Director), Fee Ling’s Father (Mentor of Fee Ling), Dato Reiss Tiara (Top Social People), Sharifah Shahirah (Famous Actress)
Sesi memotong reben
Dari kiri ke kanan :
Patrick Goi (Founder of Pangoi and event organizer), Ribbon Rozzy黃若熙 (International Singer), Nesserine (Area Manager Asia Pacific), Fee Ling (Managing Director), Fee Ling’s Father (Mentor of Fee Ling), Fee Ling’s (Mentor of Fee Ling), Mother Dato Reiss Tiara (Top Social People), Sharifah Shahirah (Famous Actress), Lovell Ho (Leasing Director)
Les Nereides ditubuhkan sejak tahun 1980 dari Paris. Apa yang menarik dan berbeza mengenai Les Nereides ialah setiap koleksi dibuat dengan teliti. Garisan yang dibuat, keharmonain warna dan pilihan bahan adalah semua hasil daripada kerja yang teliti dan semuanya dibuat dan dicat dengan hasil tangan mereka di kilang mereka sendiri. 
Cantik kan? Sesuai untuk semua peringkat umur tak kira budak-budak atau dewasa. Pandai Les Nereides menarik perhatian pelanggan dengan pilihan warna dan bentuk yang comel. Kalau Encik Suami ada masa haritu memang Aten dah suruh dia beli satu untuk Aten. Hahaha. Sesuai untuk dihadiahkan kepada yang tersayang ataupun untuk diri sendiri. 
Untuk maklumat lanjut mengenai Les Nereides Malaysia, 

Post a Comment

1 Comments

  1. I love the accessories! :) So unique and colorful

    ReplyDelete