Althea Turns 1 !

Happy birthday Althea !

Wahhh  macam tak percaya je Althea dah setahun :D

Althea tu apa? 
Althea merupakan satu shopping website dari Korea. Ni link dia https://my.althea.kr/ . Sesape yang suka dengan barangan kosmetik dari Korea, Althea lah tempatnya ! Darilah produk penjagaan kulit sehinggalah make up. Sangat user friendly gais. Memang sangat senang. Takya susah-susah pergi Korea dah nak pergi beli barangan dorang.
Sempena birthday Athlea yang pertama ni, Althea ada macam-macam benda best untuk customer kesayangan dorang. Althea memang tengah buat promosi gila-gila! Hampir semua produk ada diskaun. OMG rambang mata tengok tau :D

Athlea akan menyambut birthday sehingga 31 Julai 2016. Lama tu! Kenapa Althea sambut birthday sampai 31 July ni? Baca kat bawah ni sampai habis. Confirm tak menyesal punya!



- Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit. Untuk pesanan yang dibuat    pada 20/7 dan seterusnya. Sementara stok masih ada.
Barangan percuma untuk 1,500 pembeli pertama. Sementara stok masih    ada.
Birthday Giveaway! Pilih 3 produk top seller untuk 100% REBATE!
   Rebate akan dikreditkan ke dalam akaun anda.

- # AltheaTurns1 Instagram Contest
 Dapat kit parti Althea anda? Ingin kami selamat ulang tahun dengan  #altheaturns1 dan berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik  seperti Macbook Air, Ipad Air 2, 6S iPhone, Galaxy S6 Edge, Kamera Canon  EOS M10 Selfie, kredit Althea dan hamper barangan kecantikan dari Althea!
- Hadiah berjumlah bernilai KRW10,000,000 untuk dimenangi.
- Peraduan bermula dari 20 Julai - 15 Ogos 2016.


Soooooo, apa tunggu lagi gais! Jom klik https://my.althea.kr/ dan order dan join contest Althea yang best giler ni okay? :D

Post a Comment

1 Comments