Pelancaran Anlene MoveMax


Usia bukanlah penghalang untuk kita lakukan benda yang kita suka. Semalam Aten ada tengok satu video di facebook, seorang wanita yang agak tua tetapi masih lagi mampu menari salsa. Hebat kan? 

Sesuai dengan quote " Move as Young As You Feel Inside " , Anlene kali ni tampil dengan produk terbaru mereka iaitu Anlene baru dengan MoveMax ™ yang merangkumi Kalsium, Kolagen dan Protein untuk kesejahteraan tulang, sendi dan otot.


Seperti yang kita sedia maklum, Anlene merupakan produk tenusu terawal sejak 20 tahun yang lalu yang ada di Malaysia untuk pasaran Asia untuk membantu memenuhi keperluan pemakanan untuk kesihatan tulang. Sehingga ke hari ini, Anlene adalah satu jenama global yang sangat berjaya, dan terus berinovasi dan memenuhi keperluan pemakanan untuk bukan sahaja tulang, tetapi pergerakan menyeluruh. 

Antara aktiviti yang Aten dapat lakukan di event Anlene semalam :


arcade dance moves


tyre swing in a tree house




jumping on a trampoline

Muka terlebih excited. Bukan selalu kan. Hehehehe. Semua permainan sangat seronok dan menguji kesihatan tulang kitorang. Hahaha


Pemeriksaan tulang pun ada tau ! Dapat tau la kita punya tulang okay ke tak. Alhamdulillah sihat semuanya tulang Aten. Kita perempuan wajib minum susu setiap hari tau. Nanti dah tua takde complain sakit kaki. Ehhh, yang lelaki pun kena minum susu sekali lah. Hehehe





Sheila Majid merupakan jurucakap semasa event semalam. Sangat bertenaga walaupun usianya dalam 50-an. Sangat WOW ! “I don’t let age slow me down, instead I keep moving to slow down age" . What an inspiring quote kan? Kita yang muda ni patutnya jaga tulang dari sekarang. Bukan dah tua baru nak jaga tulang. Fuhhh! Sentap betul bila Sheila Majid cakap camtu. Hahaha.  Beliau mengekalkan gaya hidup yang sangat aktif melalui pemakanan yang baik yang dia menjelaskan ianya adalah kunci kepada kesihatan yang baik.


Penggubalan Anlene baru dengan MoveMax ™ mengandungi nutrien penting seperti Kalsium, Kolagen, Protein, serta nutrien lain seperti magnesium, zink, dan vitamin B, C, D & E dalam ikatan nutrien untuk membantu menjaga tulang, sendi dan otot.


Semua ibu-ibu yang hadir di event ni mendapat satu bakul Anlene sempena Hari Ibu. Wahhh seronoknya! 


Eh eh ! Ni hadiah apa pulak? Macam tak percaya pulak bila emcee sebut nama Aten. Hahaha. Menang pertandingan main 3 games kt atas tu. Seronok sangat main game dorang. Pandai Anlene tarik minat kitorang. Hehehe. Nak tau hadiah ape? Kena lah tanya Aten kan. Tak tanya taktau lah :p hekhek

Anlene MoveMax ™ boleh didapati di semua pasar raya terkemuka di seluruh negara dan boleh didapati dalam bentuk serbuk dan juga dalam bentuk yogurt. Bentuk serbuk didatangi dengan dua perisa - plain dan coklat dan boleh didapati dalam 1kg, 600g, dan 175gpacks. Anlene Movemax ™ Yogurt boleh didapati dalam 4 variasi lazat: biasa, mangga, strawberi, dan beri campuran. Yumsss! Jom tambah stok susu kt rumah ! :D

Untuk maklumat lanjut,
sila layari laman www.anlene.com.my atau facebook.com/AnleneMalaysia


ataupun hubungi :
Andora Fredericks/Ayu Adnan
Truth Communications Sdn Bhd
No 21 Jalan Setiabistari
Damansara Heights 50490
Kuala Lumpur
Tel: 03-20116002/6003
Mobile: 012-3921553

Email: andora@truth.my/ayu@truth.my


Kajian menunjukkan orang dewasa yang aktif mempuyai 30% peluang yang lagi tinggi untuk kesejahteraan hidup berbanding mereka yang tidak aktif. Sooo, nasihat Aten dekat korang, jangan selalu sangat tengok facebook dekat smartphone. Petang-petang ajak kawan-kawan pergi jogging ke workout ke barulah sihat luaran dan dalaman. Dan yang paling penting, minum lah susu Anlene MoveMax. Sedap sedap sedap!

Post a Comment

5 Comments

  1. Produk yang terus mendapat sambutan ramai.

    ReplyDelete
  2. such a fun event to go. this drink is nice suitable for me

    ReplyDelete
  3. Looks like you guys have so much fun there! I wanna try the yoghurt too

    ReplyDelete
  4. woot woot. jom fitness :D.. i wanna be superman

    ReplyDelete
  5. love you last pic so much! I wanna go buy the yoghurt now!

    ReplyDelete