Movie Review | Zootopia (2016)


Sinopsis Zootopia : 

Mengisahkan tentang seekor arnab yang bercita-cita untuk menjadi polis di satu bandar yang bernama Zootopia dan impiannya menjadi kenyataan apabila melepasi satu latihan yang diwajibkan untuk menjadi polis. Polis arnab bersama-sama rakannya berjaya mencungkil misteri kehilangan yang terjadi di Zootopia.

Trailer Zootopia : 



Review Aten :

Tengok trailer jeee dah best ! Soooo, kalau trailer pun dah best, cerita dia pun mesti lah best! OMG semua comel-comel okayy. Grafik yang sangat awesome dan jalan cerita yang simple. Sangat sesuai untuk budak-budak atau orang dewasa untuk menghilangkan stress mereka. Ada unsur komedi , kekeluargaan, nilai-nilai murni. Sangat sesuai untuk budak-budak. Bunny yang merupakan watak utama sangat berjiwa besar. Walaupun kecil tapi mempunyai impian untuk menjadi polis dan ingim membuatkan Zootopia aman. Tidak takut dengan haiwan yang lagi besar darinya dan tidak pernah putus asa! OMG sangat inspirasi. Korang kena tengok okayy. Bawak sekali kawan-kawan atau anak-anak korang. Worth your money! :)


Post a Comment

3 Comments

  1. Seriuss, sy pun tertarik sangat dgn trailer dia. Nak tengok jugak nanti. Masuk listt cuti~ thanks review.

    ReplyDelete
  2. Menarik juga ni, boleh bawa anak-anak..hari tu dah bawa tengok boboiboy

    ReplyDelete
  3. Ena nak tunggu keluar kat online nak download heheheh.. Ramai kata best, tu nak simpan dalam lappy. Boleh tengok banyak2 kali

    ReplyDelete