Tonton Bola anjuran Soljabiru di Restoran Black Pepper Kg Baru meriah !


Yeahhh Tahniah Chelsea ! Berjaya mengalahkan Man Utd dengan 1 jaringan gol dari Hazard. Chelsea masih lagi berada di tangga teratas dengan tambahan 3 point menjadi 76 point keseluruhan.


Restoran Black Pepper di Kg Baru bersebelahan dengan restoran Zafran menjadi port bagi team Soljabiru utk melepak tengok bola yang melibatkan team Chelsea. So, kalau ada apa-apa game, just turun sini okayy. Geng Soljabiru mesti ada. Aten pun ada sekali. Hehehe. Hampir 500 yang datang ke sini untuk menonton bola bersama-sama dan ini merupakan event terbesar Soljabiru yang pernah kendalikan. Goodjob guys !


Lokasi strategik di belakang  restoran ni. Nampak KLCC hokay uolss. Hehehe



Semangat kann supporters Chelsea ( Soljabiru ) dan Man Utd ( G.E.M.U.K ) ni? Dengan banner, mafla bagai. Memang semalam sesak di depan Restoran Black Pepper ni menunggu penaung masing-masing tiba.


Datu Seri Ismail Sabri ( DSIS ) dari team Chelsea ( Soljabiru ) dan KJ dari team Man Utd duduk bersebelahan menyaksikan perlawanan game semalam.











Pelbagai ragam yang sempat dirakam untuk disimpan buat kenang-kenangan.


Tahniah Soljabiru kerana menganjurkan acara yang gempak gilerrr ni. Ribuan terima kasih diucapkan kepada DSIS dan KJ kerana sudi turun ke Kg Baru dan menonton bersama-sama dengan fans Chelsea dan Man Utd. Terima kasih juga kepada team G.E.M.U.K kerana turut bersama-sama memeriahkan Restoran Black Pepper di Kg Baru. Korang memang havoc ! Ada style gituuuuu.


Salam satu kosong dari Aten dan team Soljabiru. Seronok membahan team Menyu. Hahahaha. Jumpa next game! Muah ciked :*

Post a Comment

1 Comments