Sudio Nio Wireless Earphones Case


Baju baru untuk Sudio Nio Aten!

Aten sejenis sakit mata kalau tengok barang Aten ada calar-calar. Sayang kannn. Kebetulan pulak Sudio ada mengeluarkan Sudio Nio Case. Excited terus bila dapat. Hehehehe

Percaya takk case Sudio Nio ni guna kulit epal je? Seriousss nampak eksklusif gila casing ni bila korang pegang sendiri. Kulit vegan di sekitar kotak Sudio Nio dihasilkan dari kulit epal dari kebun di utara Itali. Proses mengubah kulit epal yang dibuang berasaskan tumbuhan menghasilkan bahan yang cantik, hypoallergenic, dan biodegradable yang sangat sesuai dengan gaya Aten yang cintakan bumi.

Sudio Nio case menggunakan bahan bio kitar semula, dihasilkan secara mapan oleh pengeluar Itali Paq Kulit Vegan. Prosesnya dimulakan dengan penambakan semula kulit epal dari lembah Bolzano, terletak di antara bukit dan ladang anggur di utara Itali. Kulit dikeringkan dan ditumbuk menjadi serbuk halus untuk membuat bahan asas yang digabungkan dengan yang lain bahan tidak beracun dan pigmen organik. Hasilnya adalah alternatif kulit terbiodegradasi iaitu tahan lama dan lembut apabila disentuh. Jauh lebih baik untuk planet ini daripada produk kulit lain, dan diperakui oleh USDA dan VeganOk.

Harga Sudio Nio Wireless Earphones Case : MYR119

Dapatkan diskaun 15% untuk Sudio NIO dengan kod diskaun [ NIOCASE ], dan 50% diskaun dengan pembelian NIO bermula 25 May 2021 (atau sehingga stok habis). Penghantaran PERCUMA di Malaysia dan di seluruh dunia + jaminan 3 tahun dengan Sudio Sphere.

Untuk maklumat lanjut mengenai NIO Sudio, korang boleh pergi ke media sosial dorang kat bawah ni ok?

Post a Comment

0 Comments