The Manhattan FISH MARKET Perkenalkan Menu Baru Feisty Arabic Ikan Bakar Sempena Ramadan & Raya 2021

Salam 18 Ramadan semua!
Cepat kan masa berlalu. Nanti pejam celik pejam celik ehhh dah raya! 

Aten nak share dengan korang satu tempat best untuk korang berbuka puasa bersama-sama dengan family. The Manhattan FISH MARKET memperkenalkan Menu Baru Feisty Arabic Ikan Bakar Sempena Ramadan & Raya tahun ni. Haaa, bukan bukak puasa je boleh, nak makan masa Raya nanti pun bolehh. Dengan kes COVID yang semakin meningkat ni, memang tak boleh rentas negeri beraya jauh-jauh, jadi kita raya di dalam mall je lah macam Aten sebelum2 ni. Hehehe.

Bermula 13 April 2021 dan seterusnya, di semua The Manhattan FISH MARKET , korang boleh nikmati rasa pertama dalam siri "Flavours of the World" mereka untuk Ramadan & Raya tahun ni iaitu Feisty Arabic Ikan Bakar.

Korang dapat menikmati set makanan eksklusif yang berkonsepkan Timur Tengah. Bayangkan tengah lapar lepastu dapat pulak nasi garlic herb panas-panas,I kan Bakar dengan sos tomato pedas, dessert pulak dapat makan Ais Krim Vanilla dengan Fistikli Baklava, memang terbaiklah!

Feisty Arabic Ikan Bakar Duo

Ikan Siakap dengan sos tomato pedas, disajikan dengan 2  Garlic Herb Rice sesuai untuk 2 orang makan dengan harga RM59.90 je.

Feisty Arabic Ikan Bakar Gembira

Ikan Siakap dengan sos tomato pedas, disajikan dengan 2 Garlic Herb Rice, menu kegemaran ayam Scallop Fish Chicken, 3 minuman Strawberry Gembira dan 3 Chowder of the Day. Sesuai untuk 3-4 orang dengan harga RM119.90 je.

Feisty Arabic Ikan Bakar Bersama-sama

Ikan Siakap dengan sos tomato pedas, disajikan dengan 2 Garlic Herb Rice, Udang Pedas, Sotong Goreng dan Kerang. Dilengkapi dengan 4 minuman Strawberry Gembira dan 4 Chowder of the Day dan diakhiri dengan pencuci mulut 2 Aiskrim Vanilla  dengan Fistikli Baklava. Sesuai untuk dimakan 4-5 orang dengan harga RM159.90 je.

Feisty Arabic Ikan Bakar + Flaming Lobster

Hidangan eksklusif makanan laut premium The Manhattan FISH MARKET- Grilled Flaming Lobster. Didatangkan Ikan Siakap dengan sos tomato pedas, disajikan dengan 2Garlic Herb Rice, 4 minuman Strawberry Gembira dan 4 Chowder of the Day dan diakhiri dengan pencuci mulut  dengan 2 Ais Krim Vanilla dengan Fistikli Baklava. Sesuai untuk 4-5 orang makan dengan harga RM288.90 je.


Ni la rupanya pencuci mulut Fistikli Baklava. Fistikli Baklava adalah pastri berlapis yang diisi dengan kacang cincang dan direndam dalam madu. Pencuci mulut ini memberi inspirasi dalam membawa rasa pencuci mulut manis dari Timur Tengah, khususnya dari Turki. Limited time only tau! Korang kena cuba. Sekali cuba mesti fall in love punya dessert ni :D

Untuk maklumat lanjut mengenai "Flavours of the World" The Manhattan FISH MARKET, boleh follow media sosial mereka di bawah ni :

Facebook | Website | Instagram

Post a Comment

0 Comments