Guardian Lancarkan Siri Thermal Eksklusif Tokidoki Edisi Terhad



Comel takkk beg ni? Comel kannnnn :D

Guardian Malaysia baru-baru ni melancarkan promosi terbaru Siri Thermal Eksklusif tokidoki. Ini berikutan kejayaan Siri Kembara hasil kolaborasi dengan tokidoki, jenama gaya hidup antarabangsa yang terkenal dan ikonik pada Oktober 2019.

Tokidoki adalah sebuah jenama yang telah mencapai tahap pengikut yang luar biasa dengan karakter-karakternya yang berwarna-warni, menarik, menonjol dan karya seni ini direka dan dihasilkan sendiri oleh pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif, Simone Legno.

Promosi ini dilancarkan dalam bulan Ramadan yang mulia ini kerana bertujuan untuk menggalakkan para pelanggan untuk makan dan minum secara sihat. Seperti kata pepatah 'Kesihatan adalah kekayaan’, lebih-lebih lagi apabila kesihatan di seluruh dunia sentiasa terancam dengan penemuan virus-virus dan penyakit baru, kita perlu memberi perhatian lebih kepada apa yang kita makan agar kita dapat menguatkan ketahanan diri untuk melawannya.
Dengan Siri Thermal Eksklusif Guardian tokidoki terbaru ni, kita semua boleh membawa bekal makanan dan minuman yang sihat dari rumah ke tempat kerja, atau untuk diberikan kepada yang tersayang. Untuk ibu bapa pula, mereka boleh memastikan anak-anak mendapat bekal yang sihat dan segar apabila ke sekolah dan bekas-bekas ini akan menjadikan makanan kekal hangat atau sejuk mengikut selera masing-masing. Ini secara tidak langsung mengurangkan sisa bungkusan dan plastik daripada pembelian makanan harian kita.
Termos Tahan Panas dan Balang Makanan berdinding kembar ini boleh menyimpan makanan dan minuman sejuk selama 10 hingga 12 jam atau panas untuk 8 hingga 10 jam tau. Rekaannya yang hebat, warna yang ceria dan corak terkini pasti menarik hati para pengumpul barangan terutamanya golongan milenial macam Aten. Sekali tengok je terus jatuh cinta! *.*

Siri Thermal Eksklusif Guardian tokidoki mengandungi beg tahan panas/sejuk, Termos Tahan Panas/Sejuk (350ml) dan Balang Makanan Tahan Panas/Sejuk (500ml). Korang boleh dapatkan set tiga barangan ini pada harga istimewa RM80 setiap set dengan pembelian RM20 dan ke atas dalam satu resit termasuk barangan jenama-jenama yang mengambil bahagian atau RM40 dan ke atas dalam satu resit sekiranya tanpa jenama-jenama yang mengambil bahagian. Koleksi eksklusif ini turut boleh didapati di stor dalam talian Guardian di www.guardian.com.my dan ia akan dihantar ke rumah bersama-sama dengan pesanan barangan korang.

Siri Thermal Eksklusif Guardian tokidoki ni edisi terhad tau, pembelian adalah di atas dasar siapa cepat dia dapat dan sudah dijual bermula 1 Mei sehingga stok masih ada di semua stor Guardian di Malaysia. So guys kena cepat tau dapat bekas comel ni:D

Penaja-penaja utama promosi ini adalah Bio-essence, Garnier, Clairol Herbal Essences, Maybelline, Nanowhite dan Sunsilk manakala penaja bersama adalah Energizer, Flavettes, Libresse, L’Oreal (Hair), Shokubutsu, Scott’s dan Systema.

Untuk maklumat lanjut mengenai Siri Thermal Eksklusif Tokidoki, klik :

Post a Comment

1 Comments