2 Langkah Mudah untuk Makan & Minum Secara Percuma di Paradigm Mall PJ

Kepada semua pembeli setia Paradigm Mall PJ, mereka ada berita hebat untuk korang! Korang akan berpeluang untuk mendapat ganjaran dengan makanan dan minuman secara PERCUMA sebaik sahaja korang berjaya mengumpul jumlah setem yang diperlukan pada kad pasport apabila korang membeli-belah di Paradigm Mall Petaling Jaya (Paradigm PJ) dari 19 Ogos - 17 November 2019.
Paradigm Mall, Petaling Jaya (PMPJ), sebuah pusat membeli-belah ikonik menganjurkan Kempen 'Taste of Paradigm - Spend and Be Rewarded' dari 19 Ogos - 17 November, 2019 untuk semua pencinta makanan.
Cik Selena Chua, Ketua Pegawai Eksekutif WCT Malls berkata, "Kami sangat teruja untuk menawarkan pelanggan setia kami peluang untuk diberi ganjaran makanan dan minuman percuma di pusat membeli-belah kami. Sebagai pusat kejiranan yang mesra, kami bukan sahaja menawarkan pengalaman membeli-belah dan masa lapang yang tidak dapat ditandingi kepada para pelanggan kami tetapi juga menyediakan mereka dengan pelbagai pilihan makanan yang menjanjikan untuk menggembirakan citarasa mereka. Dengan hampir 100 kedai F & B di Paradigm PJ, pembeli kami dimanjakan pilihan. 'Rasa Paradigma' adalah platform sempurna untuk terus terlibat dengan pelanggan setia kami dan memberi hadiah dengan hadiah yang menarik. "

Paradigm Mall PJ baru-baru ini telah menamatkan fasa pertama Inisiatif Peningkatan Aset (AEI) yang mendedikasikan keseluruhan tahap LG ke medan selera dan satu-satunya restoran Food Arcade. Pengubahsuaian ini mempamerkan campuran makanan dan minuman (F & B) yang berkualiti tinggi yang menawarkan pembeli pelbagai perisa dalam hidangan mereka dari bahasa Melayu, Itali, Timur Tengah, Thai, Jawa, dan Hong Kong yang sahih kepada makanan Taiwan. Pusat membeli-belah ini juga telah membawa beberapa pilihan F & B seperti Nene Chicken, Waffuru Café, Sedap Sedap, T Bun, SRK Noodle House and Farmers Street. Terdapat penyewa baru yang akan segera disertai oleh Mr. Chizu, An View, Harum Manis, Daboba, GinGer Thai dan Salad Atelier.
'Taste of Paradigm - Spend and Be Rewarded'
Untuk mengambil bahagian, pelawat perlu mengambil pasport Taste of Paradigm dari kaunter concierge. Pertandingan ini mempunyai dua langkah mudah - Spend & Redeem

Spend
Pembeli membelanjakan sekurang-kurangnya RM30 dalam satu resit di mana-mana premis F & B PMPJ akan layak untuk mengumpul setem.

Redeem
Pembeli boleh menebus F & B percuma dari Sepiring, The Chicken Rice Shop, Waffuru Café, Seaweed Club, The Energy Club, Fish & Co, Warung Mama, Vanilla Mille Crepe and Papparoti  dari kedai-kedai di Paradigm Mall PJ setelah berjaya mengumpulkan bilangan setem pada pasport mereka.

Untuk maklumat lanjut mengenai aktiviti dan promosi, sila lawati pusat membeli-belah:

Post a Comment

0 Comments