Travelex Malaysia Buka 5 Outlet Pertukaran Mata Wang Asing di KLIA

Travelex, pembekal pertukaran mata wang asing terkenal di dunia, telah melancarkan pembukaan 5 outlet pertukaran mata wang asing yang berkonsepkan terbuka dan 'retailtainment' (retail&entertainment) di Lapangan Terbang Antarabangsa KL (Kod IATA: KUL), Malaysia. Outlet Travelex Currency Exchange menampilkan teknologi digital dan interaktif untuk menghasilkan transaksi yang lebih mudah dan mesra digital untuk mereka yang terbang melalui KUL. Pelancaran  kedai pertukaran mata wang asing berdasarkan 'retailtainment' dan dan konsep terbuka di KLIA ini untuk julung kalinya Malaysia Airports melancarkan inisiatif yang sejajar dengan strategi 'Commercial Reset' dan perintis pertama yang mempunyai akses interaktif digital di Asia Selatan.
Penukaran mata wang kini tidak lagi menjadi pengalaman yang suram dengan adanya Travelex store di KLIA yang sangat strategik lokasinya.  Persediaan menarik dan interaktif ini menambah keseronokan para tetamu seperti kuiz, di mana mereka boleh sertai dan tebus hadiah percuma sambil memenuhi keperluan pelancongan mereka. Ini akan mengiringi rancangan transformatif untuk memprofilkan Malaysia Airports sebagai destinasi gaya hidup dengan sempurna, kata Hani Ezra Hussin, pengurus besar perniagaan komersial Malaysia Airports.
Pengarah komersial Asia Pasifik Travelex, Cameron Hume berkongsi bahawa Travelex bermatlamat untuk menawarkan lebih daripada khidmat pertukaran  mata wang asing kepada para pelancong. Perkhidmatan 'pesan-dalam-talian-dan-ambil-di-kedai' kami memudahkan para pelancong. 
Selain itu, pengguna boleh mengakses pertukaran mata awang asing interaktif Travelex melalui panduan pelancongan dan kuiz menyeronokkan sambil menunggu penerbangan mereka.
Untuk memastikan jangkauan yang lebih luas, Travelex akan bekerjasama dengan outlet bebas cukai Malaysia Airports, Eraman dengan menawarkan ganjaran menarik dan akses yang lebih banyak. Kolaborassi dengan Travelex adalah amat sempurna kerana ahli-ahli Eraman Privilege Card akan menikmati kadar istimewa dengan menunjukkan kad mereka.
Travelex mementingkan para pelangan dan rakan kongsi perniagaan mereka dalam perniagaan mereka. Mereka telah memenangi Customer Service Excellence Award di Majlis KLIA Awards oleh Malaysia Airports. Dengan kehadiran rangkaian global yang kuat, Travelex memahami keperluan untuk mengunakkan cerapan tentang perkembangan pasaran tingkah laku perbelanjaan pelancong.
Travelex menawarkan bayaran komisyen 0% untuk lebih daripada 42 mata wang untuk memanfaatkan para pelanggan. Rakyat Malaysia dapat menikmati kadar istimewa semasa berurus niaga di kedai Travelex KLIA; 2 kedai di departure hall level 5, 3 kedai di arrival hall di level 3, bangunan satelit dan balai perlepasan domestik.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik website dorang di http://www.travelex.com.my/

Post a Comment

0 Comments