Buffet Ramadan @ Malaysia International Trade & Exhibition Centre (MITEC)

Malaysia International Trade & Exhibition Centre (MITEC) membawa 5 citarasa kampung kepada korang Ramadhan ini yang menjanjikan pelbagai pilihan hidangan, pelbagai rasa dan aroma yang akan menambat selera korang selepas seharian berpuasa. 
Hidangan utama kegemaran dari MITEC adalah Sup Tulang Merah dari Kampung Melayu Majidee, Johor; Daging Kerutup dari Kampung Ira, Pahang; Asam Pedas Ikan dari Kampung Tujuh, Melaka; Gulai Kawah Daging Pisang Muda dari Kampung Ekor Kucing, Kedah dan Ayam Percik dari Kampung Chepa, Kelantan apabila anda menikmati hidangan bersama MITEC.
Tidak dilupakan Gado-gado, Ketupat, Lemang, Nasi Impit, Bergedil, Rojak buah-buahan ke aneka jeruk.
Kepada peminat kerabu, MITEC menjemput tetamu untuk menikmati kerabu Mangga, Kerabu Taugeh, Kerabu Kacang Panjang, Kerabu Daging, Kerabu Soo Hoon Cendawan Hitam dan Kerabu Sarea.
Antara hidangan utama MITEC sempena Ramadan tahun ni adalah Kari Kalut, Kambing Golek, Udang Masak Mentega, Masak Lemak Siput Sedut, Rendang Kambing dan Bubur Lambuk kegemaran sepanjang masa.
Sebagai tambahan kepada menu kampung, salad warisan nenek seperti daun selom, ulam raja, kacang botol, petai, daun pegaga, jering terung pipit, jantung pisang, pucuk ubi, tenggek burung dan daun gajus juga dijangka menjadi selera kepada sesiapa yang memakannya.
Hidangan pencuci mulut pula ialah tradisional Kuih Melayu yang lazat seperti Bread Butter Pudding, Bubur Pulut Hitam, Bubur Gandum, Ais Kacang, Cendol dan Serawa Durian

Minuman yang menyegarkan untuk menghilangkan dahaga termasuk Cordial Punch, Rose Bandung, Asam Boi, Air Teh Bunga dan banyak lagi.
Dusun Durian at the Venue’s Oval Garden

Tujuh dapur MITEC termasuk dapur utamanya (dapur Melayu, Cina dan Barat) adalah halal yang diperakui oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM)

MITEC menyediakan sehingga 1,400 kenderaan termasuk ruang tempat letak kereta yang khas untuk orang kurang upaya dengan kemudahan lif, yang menyediakan akses ke Hall 5 di Tingkat 2. Surau juga disediakan untuk  membolehkan para tetamu melaksanakan solat Maghrib, Isya 'dan Tarawih dengan selesa. 

Tempahan awal digalakkan. Untuk tempahan, hubungi +603 6206 0100 (Bibi) atau e-mel kepada sales@mitec.com.my

Post a Comment

0 Comments