Pigeon Newborn Pure Skincare Series

Setiap ibu mahukan yang terbaik untuk anak mereka. Betul kan? Termasuklah Aten. Bila Aten tahu Aten hamil, Aten dah fikir kelengkapan harian Ammar bila dia dah lahir nanti. Antaranya ialah kelengkapan mandi Ammar. Al-maklum lah, bayi yang baru lahir kulit kan sensitif. Mana boleh pakai produk sembarangan. Kebetulan ada pun event Pigeon nak perkenalkan Pigeon Newborn Pure Series untuk bayi yang baru lahir. Terus Aten RSVP takde teragak-agak nak pergi ke tak. Walaupun tengah sarat time tu pun pergi jugak. Lagi nak bersalin lagi aktif bagus kan untuk memudahkan proses kelahiran. Hehehhe.
Pigeon Newborn Pure Skincare Series
Nourishing Shampoo, Purifying Body Wash, Moisturizing Lotion, Calming Oil, and Protective Cream
Dengan 40 tahun kredibiliti dan pengalaman, Pigeon adalah pakar dalam penjagaan kulit bayi dan kekal di barisan hadapan dengan teknologi penjagaan kulit yang baru lahir. Pigeon Newborn Pure Skincare Series adalah satu-satunya penjagaan kulit bayi di dunia yang menyediakan manfaat pelembapan berganda dari kelahiran.



Diformulakan dengan Natulayer ™, ia menyerupai vernix dan ceramide yang terbentuk secara semula jadi di dalam tubuh ibu untuk menghidrat dan melindungi kulit bayi yang terdedah daripada cuaca kering dan menyediakan kelembapan. Ia mengekalkan lapisan produktif lemak kulit dengan memastikan tahap pH seimbang dan diuji secara dermatologi untuk memastikan penggunaan yang selamat pada semua jenis kulit. Bebas dari paraben, formaldehid, alkohol, dan bahan-bahan lain yang menjengkelkan, Siri Penjagaan Kulit Ringan Baru yang dihasilkan di Jepun mengikut piawaian kualiti tertinggi untuk produk penjagaan kulit bayi.

Review on Pigeon Protective Cream :

Untuk maklumat lanjut mengenai Pigeon Newborn Pure Skincare Series,

Post a Comment

0 Comments