Pigeon Malaysia Mom's Day Out


Sebagai penghormatan kepada Hari Ibu Ahad lepas, Pigeon Malaysia telah meraikan 25 ibu istimewa untuk acara eksklusif untuk meremajakan tubuh, minda dan jiwa mereka dannn salah sorang satu ibu tu ialah Aten! Hehehe. Walaupun belum dapat title ibu tapi ibu-to-be, Pigeon Malaysia tetap menerima Aten menjadi salah seorang antara 25 ibu istimewa untuk acara ekslusif dorang. Terharu sangat! 
Acara eksklusif ini diadakan di Be Urban Wellness. Kitorang ibu-ibu dapat menikmati 'me-time'  kitorang dalam sesi terapi menenangkan untuk membantu kami berehat, sambil mempelajari dan mengetahui bagaimana produk Pigeon dapat membantu memudahkan kehidupan ibu.
Semasa acara itu, ibu-ibu merasai detox minda melalui yoga dan belajar teknik bernafas untuk mendapatkan semula kedamaian batin. Melibatkan terapi Soundbath, mereka menenggelamkan diri mereka dengan bunyi penyembuhan Crystal Singing Bowls untuk menyusun semula minda dan badan mereka yang letih. Selepas itu, diikuti pula sesi perkongsian oleh bintang The Amazing Race Asia, Vanessa Chong atas kegembiraan dan kejutan menjadi seorang ibu yang baru. Pengalaman santai diteruskan dengan Pengalaman Kerusi Kegel untuk meningkatkan teras mereka pada otot pinggul dan sesi urutan yang menenangkan menggunakan Pigeon Newborn Pure Skincare Series.
"Pigeon adalah market leader dalam produk ibu dan bayi dan kami percaya bahawa ibu-ibu bahagia membuat keluarga bahagia. Dengan menyediakan ibu-ibu tahap keselesaan, kualiti, dan kemudahan tertinggi, ia akan meringankan beban setiap ibu dan mewujudkan kehidupan bebas tekanan (stress- free). Kami mempunyai pelbagai jenis produk yang memenuhi keperluan setiap ibu." kata Masaki Tago, Pengarah Urusan, Pigeon Malaysia.

Jadikan Masa Makan Seronok dengan Pigeon’s Disney Collection!
 Pigeon SofTouch™ Peristaltic PLUS Nursing Bottle in Mickey and Minnie Mouse characters
memastikan bahawa bayi mendapat susu berharga walaupun kita tidak bersama-sama dengan bayi kita. Puting diperbuat dari silikon 100%, lembut dan fleksibel. Berbentuk untuk membantu meminimumkan menelan udara, botol ini mempunyai sistem pembuangan canggih untuk mencegah gas dan kolik. Kini terdapat dalam watak Disney Mickey dan Minnie, Pigeon Nursing Bottle akan menjadikan masa makan bayi menyeronokkan!

Soother in Mickey and Minnie Mouse characters
Pigeon soothers membantu untuk memenuhi keperluan bayi dan menenangkan emosi mereka. Direka oleh pakar pergigian pediatrik, soothers ini direka dalam bentuk unik supaya tidak menjejaskan pertumbuhan gigi dan penjajaran, dan datang dalam tiga saiz untuk memenuhi usia perkembangan bayi.
Mag Mag Training Cup  in Mickey and Minnie Mouse characters
Pigeon Mag Mag Disney Straw Cup datang dalam watak Disney Mickey klasik yang dilengkapi dengan pemegang ergonomik yang direka untuk memudahkan bayi untuk pegang.
Pigeon Foaming Cleanser
Untuk keputusan yang bersih, setiap kali!
Pigeon Foaming Cleanser membantu menenangkan kebimbangan ibu dan selamat dengan pembersih cecair yang dirumuskan secara unik yang diperbuat daripada bahan gred makanan 100%. Formula anti bakteria membunuh 99.99% bakteria dan dibilas dengan mudah tanpa menyebabkan sebarang kesan berbahaya. Digunakan untuk membasuh botol dan aksesori penyusu bayi, foaming cleanser ni juga sesuai untuk membersihkan buah-buahan dan sayur-sayuran menjadikannya produk multitasking yang sempurna yang menjimatkan masa dan usaha ibu!
Pigeon Infant Dental Care, Training Toothbrush
Kesihatan mulut yang baik bermula awal!
Penjagaan gigi bayi adalah penting untuk mencegah kerosakan gigi. Pigeon Training Toothbrush membantu bayi untuk memulakan kebiasaan memberus gigi yang baik untuk membantu mereka mendapatkan senyuman yang sihat seumur hidup. Terdapat empat saiz untuk memenuhi usia perkembangan bayi, perisai keselamatan mencegah bayi tersedak berusia 6-12 bulan manakala bulu lembut memastikan penjagaan lembut gigi dan gigi pada kanak-kanak berusia 12 hingga 36 bulan. Dirumus khas untuk bayi dan kanak-kanak, ubat gigi Pigeon adalah bebas fluorida dan rasa strawberi untuk membantu anak-anak kecil menikmati sesi memberus gigi mereka.
Pigeon Newborn Pure Skincare Series
Nourishing Shampoo, Purifying Body Wash, Moisturizing Lotion, Calming Oil, and Protective Cream
Dengan 40 tahun kredibiliti dan pengalaman, Pigeon adalah pakar dalam penjagaan kulit bayi dan kekal di barisan hadapan dengan teknologi penjagaan kulit yang baru lahir. Pigeon Newborn Pure Skincare Series adalah satu-satunya penjagaan kulit bayi di dunia yang menyediakan manfaat pelembapan berganda dari kelahiran.

Diformulakan dengan Natulayer ™, ia menyerupai vernix dan ceramide yang terbentuk secara semula jadi di dalam tubuh ibu untuk menghidrat dan melindungi kulit bayi yang terdedah daripada cuaca kering dan menyediakan kelembapan. Ia mengekalkan lapisan produktif lemak kulit dengan memastikan tahap pH seimbang dan diuji secara dermatologi untuk memastikan penggunaan yang selamat pada semua jenis kulit. Bebas dari paraben, formaldehid, alkohol, dan bahan-bahan lain yang menjengkelkan, Siri Penjagaan Kulit Ringan Baru yang dihasilkan di Jepun mengikut piawaian kualiti tertinggi untuk produk penjagaan kulit bayi.

Untuk maklumat lanjut mengenai Pigeon Newborn Pure Skincare Series,

Post a Comment

1 Comments

  1. Bestnya. Bila la dapat peluang untuk pergi event2 macam ni. Huhuhu

    ReplyDelete