Kempen PizzArt oleh Anchor Food Professionals Malaysia

Yeayyy kempen PizzArt kini kembali untuk kali ke-2!

Kempen PizzArt kedua ini diadakan kerana kejayaan besar kempen PizzArt yang pertama, yang dijalankan di seluruh negara dari Mei hingga Oktober 2017 lalu.

Kempen PizzArt menjadi lebih baik dan menarik dengan 5 menu terbaru mereka iaitu, PizzBurger gabungan daging dan keju, sebagai keunikan utamanya, empat lagi pizza yang dicipta oleh Anchor Food Professionals termasuk UltiMeat Pizza, pizza berasaskan daging ayam, Deep Cheese Pizza, Cheese Pretzza yang hangat dan Pizza Rolls yang yang sangat sedap!
Untuk meraikan pelancaran itu, Chef Firuz dari Anchor Food Professionals, menunjukkan bagaimana salah satu ciptaan mereka, Deep Cheese Pizza dibuat.
Selain itu, turut diadakan eating pizza competition di mana semua peserta perlu menghabiskan PizzBurger dalam masa yang ditetapkan. Pemenang 3 terpantas memenangi hadiah wang tunai dan hadiah Premium Profesional Makanan Anchor.
Bercakap pada pembukaan kempen PizzArt kedua di Kuala Lumpur adalah Pengarah Profesional Makanan Anchor Malaysia dan Brunei, Linda Tan, tentang bagaimana jenama itu menjejaki penyelidikan berasaskan New Zealand mereka dan peranan mereka sebagai perunding kepada restoran dan pelanggan. 

"Fenomena pizza sentiasa berkembang dan berubah, dan kami menyedari potensinya sesuai dengan trend makanan dan minuman (F&B) tempatan. Selain itu, kami ingin menggunakan pengetahuan kami untuk terus menyokong pelanggan kami dengan membawa trend makanan global untuk menggembirakan pengguna mereka, "kata Cik Tan.
Sejak pelancaran penjenamaan semula pada bulan Ogos 2016, Anchor Food Professionals telah aktif bekerja bersama pelanggan untuk membawa penyelesaian perniagaan dan produk yang menjawab soalan-soalan seperti meningkatkan keuntungan dan mengurangkan sisa. Antara kempen inovatif sebelum ini yang menjadi perhatian orang ramai ialah Anchor’s Say Cheese dan Anchor Travel Cake. 
Deep Cheese Pizza draws inspiration from the Chicago-authentic deep dish pizza, featuring an elevated layer of stuffing filled with creamy, delicious Anchor Mozzarella Cheese and Anchor Colby and Cheddar Cheese with a hearty Putanesca filling.
PizzBurger features a succulent grilled minced lamb patty stuffed with Anchor Mozzarella Shredded Cheese, Anchor Colby and Cheddar Cheese and baked in light crust with Anchor Butter.
The Pizza Roll oozes cheesiness with every bite as it’s stuffed with Anchor Mozzarella Cheese, Anchor Shredded Parmesan Cheese and Anchor Colby and Cheddar Cheese, Masala lamb and spinach – perfect for breakfast and as snacks. 
The wholesome UltiMeat Pizza ambitiously features a pizza base made entirely out of ground chicken breast deep fried to crusty perfection before being baked with Anchor mixed cheeses on top, great for sharing with loved ones
The salmon-filled Cheese Pretzza, as the name suggests, incorporates Anchor Cream Cheese and Anchor Extra Yield Cooking Cream into the dough before it is baked and served with a side of pizza dipping sauce. 

Anchor Food Professionals akan memperkenalkan ciptaan terbaru mereka melalui kempen PizzArt dari Disember 2017 hingga awal Jun 2018.

Pizza-pizza diatas boleh didapati di :
  1. U Pizzeria di Subang, Selangor
  2. Pizza House di Bandar Utama, Selangor
  3. Pizza 185 di Bandar Puchong Jaya, Selangor
  4. Havana di Changkat, Bukit Bintang
  5. The Butcher’s Table di Petaling Jaya
  6. US Pizza di Bayan Lepas & Georgetown, Pulau Pinang
  7. Mustard Sandwich House and Food & Desire di Ipoh, Perak
  8. Temasek Hotel Café (Portugese Settlement Hotel) di Ujong Pasir, Melaka
  9. Hungry Bear di Bukit Beruang, Melaka
  10. Finale Kitchen Bar di Johor Bahru
  11. The Chubs Grill and Mad Ben Café di Kota Kinabalu, Sabah
  12. Osome Wood Fired Pizza di Kuching, Sarawak
  13.  Chillax Café & Bistro di Miri, Sarawak
  14.  dan Bistecca & Bistro di Sibu, Sarawak.
Enjoy!

Post a Comment

0 Comments