Sewa Kereta Murah dengan Rideasy

Siapa yang kat sini selalu ada masalah macam dalam gambar kat atas ni? Kereta kecik tapi barang yang kita beli tu besar gilaaa sampai tak muat kereta! Hahahaha. Trust me, Aten dan suami Aten selalu alami perkara macam ni. Memandangkan kitorang jalankan servis fotografi White Studio Rental , every month kitorang akan beli backdrop untuk studio kitorang dan ada satu kali tu, nak beli sofa 1 seater tapi dorang tak provide delivery. Pening kepala jgk la kan macam mana nak angkut sofa tu ke studio. Last-last kitorang pinjam kereta kawan yang lebih besar dan bawak ke studio. Alhamdulillah ada yang sudi bagi pinjam kereta. Korang pun mesti pernah hadapi benda camni kan?

Baru-baru ni Aten ada join soft launch event Rideasy.my. Rideasy.my, pembekal perkhidmatan perkongsian kereta dalam talian Malaysia yang pertama, melancarkan aplikasi web mereka di salah satu lokasi hangat di KL, APW Bangsar.
Melancarkan pelancaran Rideasy.my, Ketua Pegawai Eksekutif Rideasy, Nizran Kudus dan rakannya, Rizal Mukti, menyampaikan hadiah kepada pemenang pertandingan tinjauan mereka yang diadakan sepanjang bulan September dan Oktober. Turut hadir ialah Omar Hatmi, MD Active Telematics, rakan kongsi telematika Rideasy, memberi persembahan mengenai bagaimana syarikatnya terlibat dalam pengurusan armada dalam talian Rideasy. Selepas itu, Nizran memberikan persembahan ringkas tentang apa yang Rideasy ada dan juga video korporat syarikat utama.
Rideasy.my, sebuah syarikat Malaysia yang bermula pada bulan Ogos 2016, adalah sebuah syarikat baru yang menawarkan platform dalam talian yang mesra pengguna, selamat dan komprehensif bagi pengguna untuk berkongsi dan meminjam kereta daripada ahli komuniti mereka. Bagi pemilik kereta, ini akan menjadi platform yang baik untuk mendapatkan pendapatan tambahan, dan bagi peminjam, ia akan menjadi platform pengangkutan alternatif yang sesuai untuk memilih daripada terutama mereka yang ingin bebas daripada komitmen kewangan untuk memiliki dan mengekalkan kereta.
Dengan Rideasy, peminjam akan mempunyai pelbagai pilihan kenderaan untuk dipilih, seperti sedan, MPV, SUV dan kenderaan mewah, semuanya dengan harga yang berpatutan sehingga 30% lebih murah daripada harga pasaran biasa.
Lebih-lebih lagi, pengguna akan mendapat ketenangan kerana semua urus niaga akan dikontrakkan dengan perjanjian perkongsian dan melalui perkongsian strategik dengan Allianz Insurance, kenderaan yang dikongsi akan dilindungi dengan 24/7 bantuan kerosakan seluruh negara dan liputan kemalangan peribadi.
"Ini adalah inisiatif baru yang menarik dalam pengangkutan di Malaysia, tetapi ia adalah masa depan kerana lebih ramai lagi golongan muda, terutama milenium, memilih untuk tidak memiliki kenderaan kerana nilai penyusutannya. Penyelidikan kami menunjukkan bahawa generasi muda tidak meletakkan penekanan berat terhadap pemilikan aset, dan lebih suka menghabiskan perjalanan dan meneroka dunia. Rideasy bertujuan untuk memenuhi keperluan ini dengan menyediakan kenderaan atas permintaan. Mereka akan mempunyai kemungkinan menggunakan kenderaan yang diperlukan sama ada untuk tempoh jangka pendek atau untuk tempoh yang lebih lama, sementara bebas daripada perlu menanggung kos pemilikan bersekutu seperti sewa beli, penyelenggaraan dan sebagainya ... ", kata Encik Nizran.

Korang pun boleh earn income dengan Rideasy.my tau. Yang penting korang ada kereta korang sendiri dan tak melebihi 10 tahun. Kalau korang berminat, jangan lupa untuk sign up di Rideasy.my okay? Berbaloi-baloi! 

Untuk maklumat lanjut mengenai Rideasy.my, 
Facebook | Website | Instagram
Contact : 03-20119878

Post a Comment

0 Comments