Watsons X MyDigi Rewards Monday Super Deal Serendah RM0.99 !


Its time to become Digi User! Whyyy? Baca sampai habis okehh!

Semalam Aten telah menghadiri pelancaran Watsons MyDigi Rewards Special Monday yang diadakan di Sunway Pyramid. Say no to monday blues kerana Watsons dan kerjasama Digi telah menawarkan program ganjaran iaitu Watsons Monday Superdeals!
Korang hanya perlu muat turun aplikasi MyDigi dan nikmati tawaran hebat bermula dari serendah RM0.99 hingga ke RM8.99 sahaja untuk barangan kesihatan dan kecantikan terpilih di Watsons. Pelanggan Digi boleh membeli tawaran hebat ni dan redeem the Superdeal di semua cawangan Watsons seluruh Malaysia. Mudah giler! :D
Semalam juga diadakan aktiviti menarik untuk mereka yang hadir dan dapat hadiah lagitu! :D
Pengenalan ringkas Watsons Monday Superdeals via the TVC "The Sounds of Savings"
Yeayyy its officially launched!
Di pelancaran ni, turut hadir ialah Danny Hoh, Customer Director Watsons Malaysia, Francis Chang, Head of Customer Management Digi Malaysia, Foo Hwei Jiek, Head of Trading Watsons Malaysia dan How Lih Ren, Head of iTelco Digi Malaysia
Semasa sesi chitchat antara Watsons Malaysia dan wakil-wakil Digi Malaysia semalam, disebutkan bahawa program ganjaran dalam aplikasi MyDigi memudahkan lebih dari 12 juta pelanggan untuk menebus ganjaran mereka di mana sahaja mereka berada. Sebahagian daripadanya adalah Watsons Monday Superdeals yang memberikan penjimatan hebat dan tawaran eksklusif.
Khas untuk ahli VIP Watsons! 
Mulai 16 Oktober 2017 dan seterusnya, korang boleh menikmati 15% OFF aksesori mudah alih di 33 kedai Digi yang terpilih di seluruh negara apabila korang sertakan kad VIP Watsons korang. Promosi ini sah selama satu tahun. Enjoy guys! 

Untuk maklumat lanjut : 

Post a Comment

0 Comments