Rock Solid Pink Walk & Run 2017


Hi guys!
So hujung minggu ni akan berlangsungnya Rock Solid Pink 2017 Walk & Run yang akan diadakan di Padang Merbok, KL anjuran Red Adventure.
Tujuan larian ini diadakan adalah sempena kempen hentikan exploitasi penderaan kepada kanak-kanak yang semakin membimbangkan. Seperti yang kita sedia maklum, kanak-kanak harini merupakan penyambung generasi akan datang. Jadi, kita sebagai warga Malaysia yang prihatin perlu menitikberatkan kempen ini supaya mereka diberi pendidikan yang sepatutnya dan mempunyai masa depan yang cerah dan seterusnya memajukan negara Malaysia.
Dengan bayaran hanya RM50 dan RM70, korang akan berpeluang untuk memenangi hadiah cabutan bertuah yang memang gempak gilerr seperti percutian ke Lombok sponsored by Sayu Travel & Tours, smartphone, LED TV, wang ringgit dan lain-lain  jika berjaya mendapat tempat pertama hingga ke sepuluh! Memang berbaloi gila wehh :D
Goodies bag yang korang dapat pun menarik! Aten aim 10km sebab dapat rosegold medal. Mesti cantik gilaaa. Pink lovers, korang memang kena join sebab semuanya pink! Comel kan?

Kepada sesiapa yang berminat, boleh daftar larian Rock Solid Pink Run pada hari berlangsungnya larian
Date : 30th July 2017
Venue : Padang Merbok, KL
Time : 6.00AM-11.00AM
Category :
2KM Walk = RM50
10KM Run = RM70

Together, let's make an impact!

Post a Comment

0 Comments