Merz Aesthatics Meraikan Satu Juta Rawatan Ultherapy di Seluruh Dunia

Pernah dengar mengenai Renee Clinic dan Rawatan Ultherapy?
To be honest, Aten tau pasal Renee Clinic ni masa di Mid Valley Exhibition Hall 2 hari lepas. Ada sedikit 'talk' mengenai salah satu rawatan mereka yang sudah mencecah satu juta rawatan di seluruh dunia. Yep 1 juta! Bukan satu jumlah yang sikit tau. Rawatan yang berjaya mendapat 1 juta rawatan diberi nama Ultherapy. Ini menunjukkan rawatan Ultherapy sangat berkesan dan mendapat permintaan tinggi sehingga berjaya mencecah 1 juta rawatan. *clap-clap*
Sejak pelancaran globalnya pada tahun 2008, rawatan Ultherapy yang menggunakan teknologi gelombang ultrasonik (ultrasound) secara terfokus dengan mendorong mekanisme semulajadi tubuh membentuk kolagen serta elastin baru telah membawa perubahan ketara kepada para pakar di seluruh dunia. Rawatan ini adalah satu-satunya yang diluluskan oleh Pihak Pentadbiran Makanan dan Ubatan AS (US FDA) untuk rawatan penegang kulit tanpa merosakkan lapisan luar kulit dan mengurangkan garisan halus dan kedutan di bahagian dada (decolletage)
"Rawatan Ultherapy mendapat sambutan tinggi kerana ia bukan-invasif, ia merangsang pembentukan kolagen secara semulajadi dan perubahan secara berperingkat memberi hasil yang boleh dilihat dan mengagumkan. Ia juga tidak memerlukan masa pemulihan (downtime) yang lama.," kata Dr Cheok Jia Rhong, Pengamal Perubatan Estetik.
Rawatan Ultherapy menjadi pilihan para pakar perubatan kerana teknologi pengimejan ultra-sound DeepSEE hak milik Ultherapy yang membolehkan para pakar perubatan memantau lapisan tisu yang disasarkan semasa rawatan tepat pada tempat dan lapisan kulit yang diinginkan di mana tenaga ultra sound yang dikenakan memberikan hasil terbaik. Teknologi unik ini disokong oleh dari 50 ujian klinikal dan lebih dari 60 kertas kajian yang disemak dan diterbitkan dan lebih 100 daftar hak cipta di seluruh dunia.
"Kami berasa amat berbangga dengan kejayaan mencapai sejuta rawatan sedunia dengan Ultherapy," kata Philip Burchard, Ketua Pegawai Eksekutif, Merz Pharma. Ultherapy akan terus menerajui kategori rawatan penegangan kulit melalui inovasinya yang canggih dan diiktiraf beserta dengan dedikasi para pakar perubatan kami, dan ulasan kepuasan rawatan yang konsisten. Kami mengalu-alukan pencapaian sejuta lagi rawatan yang akan datang.
Mesti ada yang tertanyakan pasal rawatan ni? Rasa macam nak terus pergi buat rawatan ni kan? Opsss! Simpan duit korang dan join contest dorang. Mereka ada mengadakan pertandingan selfie dengan logo atau booth Ultherapy di Mid Valley Exhibition Hall, upload di social media dan tag Renee Clinic dan korang berpeluang untuk mendapat rawatan Full Face Ulthera Facelift (Non-Surgical) worth RM13,000! 

Untuk maklumat lanjut mengenai Ultherapy , hubungi :
Renee Clinic
Address :
Block G, Riverwalk Village (Rivercity), 3rd Mile Jalan Ipoh
Kuala Lumpur, Malaysia
Contact no : 03-4040 0778
Email : 

clinicrenee@gmail.com


Operation hours : 
10:00AM - 7:00PM

Post a Comment

0 Comments