Quill City Mall Raya Kasih & Cinta CSR Initiative with Fattah Amin & Nur Fazura

Quill City Mall Kuala Lumpur, sebuah destinasi membeli-belah keluarga dan anak-anak di sepanjang Jalan Sultan Ismail Kuala Lumpur sangat berbangga untuk membentangkan inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat yang berjudul Raya Kasih & Cinta dengan Fattah Amin dan Nur Fazura  bersempena Sambutan Ramadhan dan Hari Raya Aidilfitri . Pelakon utama siri "Hero Seorang Cinderella" (HSC), Fattah Amin dan Nur Fazura menghadiri acara yang tidak dapat dilupakan ini.
Ruangan tengah Quill City Mall (Main Atrium) telah diubah menjadi tema Hero Seorang Cinderella untuk perayaan Raya, yang memberikan pengalaman kepada pembaca. Pelakon siri drama ini masih datang ke pusat membeli-belah Quill City Mall dan pembeli mungkin bertuah untuk menangkap pelakon di pusat membeli-belah. Datang dan nikmati pelbagai adegan Kasih & Cinta yang dimuatkan dalam siri drama secara eksklusif di Quill City Mall KL.
Semuanya tentang Raya Kasih & Cinta sebagai Quill City Mall KL, menyambut 43 anak dari Rumah Shifa Setapak dan Rumah Bakti NurShaheera untuk "Majlis Berbuka Puasa" bersempena dengan bulan Ramadan. Kanak-kanak dari kedua-dua rumah itu dijemput untuk menghabiskan hari mereka di Quill City Mall KL untuk perayaan Raya yang akan datang dan mengambil bahagian dalam pelbagai aktiviti serta permainan semasa acara tersebut. 
"Sukacita kami untuk menganjurkan inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat Raya Kasih & Cinta dan menyebarkan makna sebenar Ramadan kepada anak-anak dari Rumah Shifa Setapak dan Rumah Bakti NurShaheera. LOVE dan GIVING adalah makna sebenar perayaan ini terutamanya bagi kanak-kanak untuk mengalami pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk Raya tahun ini, untuk membawa kegembiraan dan kasih kepada yang kurang bernasib baik dalam semangat Raya Kasih & Cinta, "kata Dato 'Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies.
Dato 'Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif, Ng Chee Kheong, COO Kumpulan Syarikat Quill, Joseph Teo, Naib Presiden, Pemasaran Quill City Mall Kuala Lumpur bersama Fattah Amin dan Nur Fazura melancarkan inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat ini. Selepas itu, Majlis Penandatanganan Buku "Hero Seorang Cinderella" diadakan di mana Fattah Amin dan Nur Fazura menandatangani novel HSC untuk peminat bertuah mereka.
Sebagai sebahagian daripada penghormatan yang mulia ini dalam menyebarkan cinta Raya ini, Quill City Mall KL menyerahkan paket hijau bantal "Hero Seorang Cinderella" dan Hari Raya Hijau kepada anak-anak. Kanak-kanak menerima paket Hari Raya dari pengurusan Quill City Mall, Fattah Amin dan Nur Fazura.
Kanak-kanak kemudiannya dibawa untuk makan Buka Puasa di Aragan Yokocho, sebuah restoran Jepun baru yang menyajikan makanan asli Jepun - restoran Jepun asli yang pertama dan terbesar di Asia. Restoran menyediakan ruang makan yang dibahagikan kepada empat tempat duduk bertema bermusim yang memaparkan empat musim di Jepun: musim bunga, musim panas, musim gugur dan musim sejuk. Pembeli boleh datang dan mengalami empat musim Buka Puasa di sini juga.
Bagi mereka yang masih membeli-belah untuk keperluan penting, pelbagai koleksi dari Fattah Amin, koleksi artis Prima Valet seperti Amy Search dan Shaheizy Sam, Elrah Exclusive, Altelia Amani, Nur Aishah, AEON, Gajah Duduk dan banyak lagi yang dipaparkan semasa keseluruhan ini Kempen Raya.
Tidak lupa, pertandingan Shop, Dine and Win Quill City Mall sedang berjalan. Datang dan belanja untuk keperluan Raya anda dan berpeluang untuk menjadi salah satu daripada banyak yang bertuah untuk memenangi hadiah mingguan yang dibariskan untuk pembeli. Shop, Dine and Win hadiah mingguan adalah seperti di bawah:
  • Minggu 8 (5 Jun - 11 Jun 2017) - Dyson Tower Fan, Tefal Griller
  • Minggu 9 (12 Jun - 18 Jun 2017) - Dyson Vacuum Cleaner, Happy Call Double Pan
  • Minggu 10 (19 June - 25 June 2017) – Panasonic Washing Machine, Happy Call Ceramic Pot Set
  • Minggu 11 (26 June – 2 July 2017) – YAMAHA Desktop Audio, Philips Glass Blender
  • Minggu 12 (3 July – 9 July 2017) – Sony 4K Smart LED TV, iPhone 7 Plus 128 GB (Grand Prize)
Quill City Mall KL adalah pilihan terbaik untuk berkumpul dengan keluarga dan rakan-rakan sebagai pembeli dan boleh menikmati perayaan dengan pelbagai promosi dari makanan, fesyen, hiburan dan banyak lagi. Dapatkan barangan Raya dari penyewa kami AEON, Gajah Duduk, Etnik Sense dan banyak lagi. Elakkan trafik jam sibuk dan datanglah "Berbuka Puasa" bersama kami di Quill City Mall KL. Tempat letak kereta percuma disediakan selepas pukul 5 petang pada hari kerja manakala kadar flat RM3 pada hujung minggu.

Post a Comment

0 Comments