Pelancaran Neffos X Series

Haritu Aten berkesempatan untuk ke pelancaran rasmi Neffos X Series iaitu Neffos X1 dan Neffos X1 Max. Aten sendiri pengguna Neffos dan Aten sangat excited dengan keluaran terbaru mereka. Aten sekarang guna Neffos C5 Max dan Alhamdulillah Aten berpuas hati dengan performance Neffos.
Apa yang menarik dengan Neffos terbaru dari yang lama ialah 'Top-Notch Camera' dan  Superfast Unlocking in 0.2 seconds. Dengan reka bentuk sleek dan menggunakan premium materials.
Satu highlights mengenai reka bentuk Neffos X1 dan X1 Max adalah belakang dwi-melengkung yang dian ke arah sisi dan lebih ergonomik. Lengkung halus juga membuat X1 dan X1 Max lebih mudah untuk dimegang dan dikendalikan dengan satu tangan berbanding dengan peranti lain yang sama saiz.
Neffos X1 Max mempunyai narrowest edges pada 2.75mm sementara X1 mempunyai edges pada 2.95mm. X1 Max juga sangat nipis pada 7.85 mm, dan X1 datang dalam pada 7.95mm.
Skrin menggunakan teknologi sepenuhnya “touch and display driver integration” atau TDDI.
Telefon pintar ini dilengkapi dengan kamera belakang disokong oleh 13 megapiksel Sony sensor dengan pencahayaan bahagian belakang, kanta 5P, dan cepat PDAF (fasa pengesanan auto-fokus) hanya 0.2 saat. Ia juga mempunyai f / 2.0 kanta aperture untuk mengambil gambar yang lebih jelas dalam cahaya rendah dan menyediakan cetek kedalaman lapangan (depth of field)
Kedua-dua X1 Neffos dan X1 Max berjalan pada Android terbaru perisian 6.0 Marshmallow, yang telah mengagak untuk menyampaikan keseimbangan mudah-penggunaan, jangka hayat bateri lebih lama, multitasking pantas dan lancar, dan permainan lancar.
X Siri boleh mengendalikan apa-apa dari aktiviti telefon pintar biasa, seperti melayari web dan streaming video, untuk menuntut permainan. Ia juga bermakna sambungan wayarles kukuh dan lebih konsisten melalui Wi-Fi atau data mudah alih.
3,000 mah bateri tahan lama di dalam X1 Max boleh pergi melalui penggunaan sehari penuh dan menyokong pengecasan pantas sehingga 50 peratus ke atas caj 30 minit, yang membuat pengisian telefon lebih mudah.

Post a Comment

0 Comments