Elizad Sharifuddin X Fella Rosse Inspired Perfume

Minggu lepas Aten berkesempatan ke pelancaran Elizad Sharifuddin X Fella Rosse Inspired Perfume yang berlokasi di The Terrace (The Royale Bintang The Curve Hotel) dengan rakan blogger dan media yang lain.
Engkorang pernah dengar dengan Fella Rosse?
Aten sebenarnya baru tau jugak mengenai Fella Rosse ni. Rupanya Fella Rosse telah ditubuhkan pada 2015. Nama disebalik Fella Rosse adalah gabungan dari nama Pn Eija (founder) dan anak perempuan beliau (Rosmarlina Yatianiza & Uzafeeya Rafella). Fella Rosse menghasilkan pakaian dan menjalankan aktiviti jual beli terus kepada pembeli dan pada masa yang sama Fela Rosse juga menambah 1 lagi produk baru iaitu minyak wangi (inspired perfume)
Dengan kerjasama antara Fella Rosse dan Siti Elizad, akan mendapat sambutan luar biasa memandangkan permintaan pembeli terutamanya pembeli online sangat tinggi berbanding pembeli offline. Selain itu, dengan terjalinnya kerjasama ini akan membantu untuk menaikkan populariti Siti Elizad dalam industri dan menambahkan ukhuwah dan memajukan ekonomi negara di samping dapat membantu orang yang lebih memerlukan menambahkan pendapatan dan membuka atau menambah ruang untuk mencari rezeki bersama.
Fella Rosse mempunyai sasaran untuk mempromosikan produk ni secara besar-besaran ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapura. Apa yang menarik dengan Inspired Perfume dari Fella Rosse adalah ketahanannya dan kuliti bau dengan harga mampu milik!
Untuk keluaran Elizad Sharifuddin X Fella Rosse Inspired Perfume  ada 2 jenis, Zara Edition & Gemini Edition (110ML) & untuk inspired ada 40++ bauan (brands) (35ML-men/women)
Harga Elizad Sharifuddin X Fella Rosse Inspired Perfume :
35  ML = RM60 SM/RM65 SS/SG/BR
110ML =RM125 SM/RM130 SS/SG/BR
Untuk maklumat lanjut, 
Contact no : 05 528 3878 / 012 583 8887

Post a Comment

0 Comments