Althea Beauty Box Review

Yeayyy finallyyy makeup yang pertama untuk tahun 2017. Moga seorang Aten makin pandai menggunakan makeup. Aminnnnnn~ 
Aten pasti ramai yang antara kita busy sampai takde masa nak shopping tak kiralah nak beli barang apa. Betul tak? Kalau macam Aten, siang kerja sampai ke malam lepastu dah tak larat nak pergi mall untuk beli barang lagi-lagi barang makeup. Phewww. Dah hari-hari makeup memang cepat betul makeup habis. Kuikui.
Thanks to ALTHEA sebab menyediakan semua barang makeup yang Aten perlukan. Sangat memudahkan kerja Aten, jimat masa dan jimat tenaga. Hehehe. Engkorang tau tak pasal Althea ni? Dah pernah masuk web dorang? Aten gerenti korang mesti beli punya sebab barang yang ada dalam web tu sangat awesome dengan harga yang sangat reasonable <3
Terbaru ni, Althea ada lancarkan ALTHEA BEAUTY BOX.
Althea Beauty Box ni direka dan dipilih susun oleh team Althea dari Seoul, Korea. Setiap bulan, Althea akan mengeluarkan 3 Althea Beauty Box untuk kita cuba. Althea Beauty Box ni edisi terhad dan mempunyai stok yang sangat terhad yang membuatkan Althea Beauty Box 'sold out' cepat gila! Aten check dekat web Althea tadi, mostly dah sold out! Hebatttt. Althea Beauty Box ni lengkap semuanya dengan eyeliner, mascara, lipstick, blusher dan macam-macam lagi depends Althea Beauty Box yang kita pilih.
Tadaaaaaaaa!
Aten pilih Althea Black & Red Beauty Box dan kat gambar atas tu apa yang ada dalam Althea BlackRed Beauty Box. Mudahkan? Jom tengok dengan lebih dekat apa yang ada dalam Althea BlackRed Beauty Box.
CLIO PRO LAYERING EYE PALETTE
Memandangkan Aten tak berapa mahir pakai eye shadow, so ni warna-warna selamat untuk pakai di mata. Hehehe. Sesiapa yang baru nak belajar pakai eyeshadow, korang wajib beli ni. Di dalam web Althea BlackRed Beauty Box pun ada guideline cara untuk pakai eyeshadow ni.
MIRACLE FIT CONTOUR-SHADING MEDIUM
MIRACLE FIR CONTOUR STICK-SHADING DARK
BY SECRET KEY
ME7 WATERPROOF COLOURFUL LINER - KANGBLACK
GET IT EASY PENCILCARA - NATURAL BROWN
 MATT LIP 001 MATAHARI
LOVELY COOKIE BLUSHER #6 GRAPEFRUIT JELLY
BY ETUDE HOUSE
Althea Black & Red Beauty Box boleh didapati dengan harga RM121 dengan diskaun 77% diberi.
Althea Beauty Box  boleh didapati pada kategori khas di sini:
Untuk maklumat lanjut mengenai Althea,

Post a Comment

0 Comments