Tragedi Tahun Baru 2017

Selamat Tahun Baru semua!
Semoga tahun baru 2017 akan menjadi tahun penuh dengan kebaikan, kebahagian, kedamaian dan keberkatan untuk kita semua. Amiinnnn.
TRAGEDI TAHUN BARU 2017
Pagi ni kita dikejutkan dengan tragedi dimana bunga api yang dikatakan tidak naik ke langit tapi mengenai orang ramai yang hadir untuk menyaksikan dan meraikan bunga api sempena tahun baru 2017. Kejadian ini berlaku di Klang. Aten pun baru tau selepas trending di twitter video bunga api mengenai orang ramai. 
Dikatakan 10 orang cedera kerana terkena percikan bunga api. Allahu. Bila tengok video tu, ada kanak-kanak menangis kerana ketakutan. Fuhhh kalau korang tengok video sendiri, korang pun seram. Hukhuk. Dah macam final destination dah Aten tengok, Tapi benda dah jadi. Mana nak expect benda macam ni terjadi kan. Semoga semua mangsa cepat sembuh. Amiinnnn.

2 comments.. read them below or add one

Nur Zahirah Nur Zahirah 03 January, 2017
wahh, bahaya jugak situasicamni tapi benda tak dijangka kan
nurul fatin adiana nurul fatin adiana 04 January, 2017
happy new year...benda tak dijangka boleh berlaku kt mana2 je...kesian anak-anak