Kulit Cantik dan Berseri dengan Clarus Stemcell Gold

Hi korang! Hehehe. 
Korang pun tau kan yang stemcell sememangnya elok untuk kesihatan luaran dan dalaman kita kan? Ada satu produk yang Aten tengah cuba sekarang ni, kandungan bahan produk ni mengandungi 3 stemcell dari buah-buahan. Wahhh hebakkk! *clap-clap* . Korang pernah dengar produk Clarus Stemcell Gold? Clarus Stemcell Gold merupakan keluaran Clarity Plus. Kalau korang baca manfaat Clarus Stemcell Gold kat bawah ni, mesti korang takkan teragak-agak nak beli sebab produk ni sememangnya awesome! Jemput baca ye korang :*

Manfaat CLARUS STEMCELL GOLD
1. Melindungi dari Radiasi (ultra-violet) UV
2. Anti penuaan
3. Pemutihan
4. Memulihkan sel kulit
5. Melembapkan kulit
6. Meremajakan,  menganjalkan dan.menyerikan kulit
7. Melindungi stemsel kulit
8. Mengurangkan kedut
Bahan-bahan yang ada di dalam CLARUS STEMCELL GOLD
1. Serbuk Blackcurrant Flash Powder
Blackcurrant (anggur hitam) ialah sejenis buahan yang boleh dimakan dan boleh didapati di Utara/Eropah Tengah  dan Asia. Blackcurrant (anggur hitam) sangat kaya dengan phytonutrients, antioxidan, vitamin, asid lemak tepu, dan galian. Blackcurrant (anggur hitam) juga mengandungi banyak anthocyanins, kompaun yang terdapat dalam banyak buah-buahan. Ia digunakan untuk merawat penyakit jantung, mengawal kelemahan jantung dan serangan sakit jantung. Ia meningkatkan rintangan pada kapilari yang optimis (sihat)  dan mengurangkan tekanan pada pembuloh darah. Blackcurrant  (anggur hitam) juga bertindak mengawal radang jantung dan sejenis anti-oxidant yang kuat.
2. Serbuk Orange Flash Powder
Oren merupakan buah yang paling diminati didunia. Oren padat dengan vitamin terutama sekali Vitamin C. Vitamin C melindungi anggota kita dari anasir-anasir bahaya.
Oren mengandungi lebih dari 170 jenis kimia  phyto dan lebih dari 60 flavonoids (cecair yang dapat melindungi dari kanser dan sakit jantung) membuatkan ia amat berguna dari serangan banyak jenis penyakit jantung dan masalah penglihatan, walaupun ia tidak memberikan manfaat sama seperti lobak. Dengan meningkatkan pengambilan oren, anda akan mendapatkan sistem imune yang lebih sihat.
3Serbuk Strawberry Flash Powder
Strawberi mengandungi rangkaian nutrien, terutama Vitamin C. Ia juga mengandungi fitonutrien yang tinggi dan antioxidan, yang melawan radikal bebas. Selain itu Vitamin C, strawberi juga membekalkan sumber Vitamin K yang kuat dan bakreria mangan, serta asid folik, potasium, riboflavin, vitamin B5, vitin B6, copper, magnesium dan Omega-3 asid lemak
4. Fructo-Oligosaccharide
Frukto-oligosakarida (FOS) merupakan kumpulan oligosakarida digunakan sebagai gula atau pemanis tiruan. Ia diperah dari buah-buahan dan sayur-sayuran. Beberapa kajian telah membuktikan FOS membantu meningkatkan penyerapan kalsium. Ia juga boleh dianggap sebagai pemakanan serat yang mengandungi kalori rendah. Selain itu, ia juga sejenis prebiotik yang menggalak pertumbuhan bakteria baik dalam usus.
5. Apple Stemcell
Apple Stemsel sangat terkenal kerana kebolehannya untuk disimpan dalam jangkamasa yang panjang. Apple Stemsel adalah stemsel pertama dari pepohon yang mengandungi bahan aktif dalam pasaran dan efek terbukti pada kulit stemsel manusia. Kajian klinikal menunjukkan dwi-fungsi apple stemsel dalam membantu stemsel kulit mengekalkan sifat-sifat dan kebolehan membina tisu baharu, melambatkan penuaan dan juga mempunyai efek anti-kedutan. Sebab itu ia dikenali sebagai formulasi unggul kosmetik stemsel yang berupaya meningkatkan proses memudakan untuk muka dan penjagaan badan. Selain dari kemujaraban pada stemsel kulit, kajian juga menunjukkan apple stemsel mempunyai efek bagi melambatkan penuaan pada sesetengah  folikel (FSH) rambut manusia yang bererti ia boleh melambatkan kemerosotan folikel rambut (FSH)
6. Argan Stemcell
Argan Stemsel ialah dari serbok stemsel pepohon Argan sebuah pepohon tertua didunia.Argan stemsel ialah ingredien pertama yang mampu melindung dan menyegarkan humandermal stemsel. Ini bukan sahaja dapat mempercepatkan  pembaikkan kulit secara alami, tapi juga melawan penuaan kulit dari akarnya. Argan stemsel telah dicipta untyk meningkatkan kebolehan penumbuhan dermal stemsel sehingga dapat memudakan kulit dengan mendalam.
Kajian klinikal keatas sukarela yang sihat menunjukkan argan stemsel berkesan bagi meningkatkan pembaharuan tisu penyambung dermal, sekaligus meningkatkan kepadatan kulit. Selain itu ia juga membantu mengembalikan keteguhan kulit dan denfan ketara mengurangkan kedutan mendalam pada kaki burung gagak.
7. Grape Stemcell
Grape stemsel adalah berdasarkan dari stemsel yang didapatkan dari spesis buah anggur yang istimewa dan mengandungi nutrisi tinggi. Dengan campuran lapisan UV, Grape stemsel memberi perlindungan tambahan dari radiasi UV. Walaupun dengan penggunaan pelindung matahari, toxins dan radikal bebas dilahirkan oleh UV didalam kulit yang merosakkan stemsel yang berguna. Grape stemsel melawan ini dengan melindung dan mengawal activiti epidermal (penggantian sel-sel mati) stem sel - walaupun dalam situasi stress yang ditimpakan oleh UV. Grape stemsel mampu melindung stemsel kulit daripada stress yang ditimpakan oleh UV dan meningkatkan toleransi UV kulit. Selain itu ia juga menentang penuaan dan meningkatkan kesihatan kulit penting.
Cara pengambilan CLARUS STEMCELL GOLD 
Pembungkusan : 2g serbuk dalam sachet
Caranya : Tuang 1 sachet terus ke dalam mulut dan minum sedikit air. Ambil 
               1-2 sachet sehari
Harga CLARUS STEMCELL GOLD : RM175.00 WM / RM185.00 EM
Untuk maklumat lanjut, boleh terjah media sosial dorang okehh :D

Hotline number:

Post a Comment

1 Comments