Apa salahnya duduk atas jalan tar?


Harini di media sosial kecoh tentang satu cerita dimana budak sekolah didenca duduk di atas jalan tar kerana lewat ke sekolah, dan ibubapa kepada mengatakan denda duduk di atas jalan tar tu tak patut. Wadehek?

Duduk atas jalan tar je pun. Bukannya atas air longkang ke apa. Chill lah. Tipulah kalau dorang dulu pun tak duduk atas jalan tar. Daripada kena berdiri, baik duduk atas jalan tar. Bukannya kotor teruk pun. Bukan satu sekolah tu je, semua sekolah pun buat gitu la wehh!

Panas hati pulak tiba-tiba isu ni keluar. Dah banyak kali dah keluar kat media sosial yang ibu bapa tidak setuju anak-anak mereka duduk atas jalan tar. Kalau taknak anak-anak korang duduk atas jalan tar, pergi sana buat sekolah sendiri -.-'

0 comment... add one now