Movie Review | Alice Through The Looking Glass (2016)

Sinopsis Alice Through The Looking Glass :
Selepas tergelincir melalui cermin, Alice (Mia Wasikowska) mendapati dirinya kembali ke Underland dengan White Queen (Anne Hathaway), Cat Cheshire, Arnab Putih, kembar Tweedledee dan Tweedledum . Kawan-kawan dia memberitahunya bahawa Hatter Mad (Johnny Depp) berada dalam bahaya atas kehilangan keluarganya. Dengan harapan untuk menyelamatkan orang yang disayangi, Alice mencuri Chronosphere dari Masa (Sacha Baron Cohen) untuk perjalanan ke masa lalu. Semasa di sana, dia menemui Hatter muda dan jahat Red Queen (Helena Bonham Carter).

Trailer Alice Through The Looking Glass:



Review Alice Through The Looking Glass :
Movie ni merupakan kesinambungan cerita Alice In The Wonderland. Apa yang Aten boleh kata ialah movie ni memang WOW sebab sape yang direct cerita ni memang power. Tak tercapai dek akal seorang Aten. Seriously amazed. Grafik jangan cerita lah. Nampak macam real giler. Ada satu part Alice curi Chronosphere,lagi gempak. Ending yang menggembirakan. Jalan cerita yang tak terlalu berat. Sesuai untuk menghilangkan stress tengok gelagat kembar tu. Hahaha. Overall Aten bagi 9 out 10 bintang. Yeayyy!

P/S : Btw, cerita ni akan keluar pada 7 July. Aten dapat invitation dari Kak Ruby untuk media screening ni. Best sangat! Thanks Kak Ruby :*

Post a Comment

0 Comments