Skybox @ Menara KL

Salam Jumaat kesayangan Aten,
Siapa yang kat sini tak takut tinggi? Aten nak cabar korang datang ke Menara KL untuk merasai sendiri pengalaman menaiki Skybox .Skybox diperbuat daripada kaca lutsinar (transparent) . Kenapa kaca? Sebab nak bagi korang tengok satu Kuala Lumpur yang indah ni dari semua sudut pada ketinggian 300 meter dari darat. Wahhh! Pandai Menara KL attrack kita semua. Hahaha
Berdiri sama tinggi dengan KLCC? Rasa macam dalam mimpi je tau. Hehehhe. Terima kasih Kak Ella dan Menara KL untuk peluang yang Aten tak dapat lupakan ni. 
Skybox boleh memuat 3-5 orang pada satu masa. Yeppp korang boleh amek gambar sebanyak mana, nak posing macam mana pun takpe asalkan tak melompat lah. Hahaha.
Harga tiket Skybox : 
RM75/person (MyKad holders)
RM105/person (non-Malaysian)
P/S : Dengan berbuka puasa di Menara KL, hanya tambah RM20 untuk masuk ke Skybox. 

Review Buffet Ramadhan @ Menara KL: http://bit.ly/BuffetRamadhanMenaraKL

Untuk maklumat lanjut mengenai Skybox :

0 comment... add one now